וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שערים בליון, אבל בורדו עדיין מוליכה

ליון ומארסיי נפרדו בתיקו 5:5 מטורף, מה שאפשר לבורדו להמשיך ולהוביל את הטבלה למרות הפסד 2:0 לליל

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) במשחק מטורף, בו נפרדו ליון ומארסיי בתיקו 5:5. ליון, שבלי שום קשר הבטיחה את מקומה בשלב הבא של ליגת האלופות, פספסה למעשה הזדמנות לכבוש את המקום הראשון על חשבונה של בורדו, וצימקה ממנה את הפער לנקודה אחת בלבד.

מארסיי הגיעה מעודדת מהניצחון הגדול 1:6 על ציריך באלופות, אבל ספגה כבר בחלוף שלוש דקות מרגלי מיראלם פיאניץ' הבוסני. בדקה ה-11 הגיע השיוויון, כשפבריס אבריאל הגביה קרן לראשו של סולימאן דיאוורה שנגח פנימה, אבל פיאניץ' בישל לסידני גובו את ה-1:2 של ליון בדקה ה-14.

מארסיי הייתה טובה יותר ובאה על שכרה עם בעיטה ממרחק של בנואה שיירו שמצא את הרשת של הוגו לוריס בדקה ה-44 והעביר את המומנטום לאורחים. שחקניו של דידייה דשאן חזרו מעודדים מההפסקה ואבריאל המצוין רשם אסיסט שני בדקה ה-47, הפעם לבקארי קונה שלא נכשל מ-12 מטרים והשלים מהפך. אבריאל המשיך לחלק בישולים עם אחד נוסף לברנדאו בדקה ה-79, אבל ליסנדרו לופז, המושיע של ליון החזיר אותה גם מהבור הזה. הארגנטינאי כבש מזווית קשה בדקה ה-81 ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-84. הדרמה נמשכה עד לדקה התשעים, ובליון כבר היו בטוחים בניצחון כשמישל באסטוס העלה אותם ל-4:5, אלא ששער עצמי של ג'רמי טולאלאן בתוך תוספת הזמן קבע את תוצאת המשחק המטורפת, 5:5.



ליל - בורדו 0:2

ריו מאבובה שיחק בבורדו בין השנים 2003-2007 והיה אפילו קפטן הקבוצה. מאז הספיק לבלות תקופה קצרה בוויאריאל הספרדית ומאז שחזר לצרפת ושיחק בליל, לא הפסיד לבורדו (ניצחון ושתי תוצאות תיקו). הערב (ראשון) רצה הקשר לשמור על מאזנו כשהוא עם סרט הקפטן של הקבוצה המארחת, ולמנוע מחבריו לשעבר להגדיל את הפער בפסגה. מאבובה אכן עשה זאת, עם ניצחון ביתי מרשים 0:2 על האלופה.

מיקאל לאנדרו, שחזר מוקדם מהצפוי לאחר פציעה קשה שחווה בטרום העונה, ערך את משחקו השני בשערה של ליל ומנע במחצית הראשונה שערים ממרואן שמאק ויוהאן גורקוף. ליל הייתה טובה יותר במחצית השנייה ובאה על שכרה עם שער מקרוב של יוהאן קבאיי בדקה ה-70. פלורן בלמון דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-87 אחרי עבירה שביצע ברחבה מיקאל סיאני, בורדו עם הפסד שלישי העונה (שוב לאחר חזרה מליגת האלופות), ועכשיו לורן בלאן יחזיק אצבעות לאקסית מארסיי כדי שתמנע מליון חזרה לפסגה.

טולוז - ראן 2:3

שתי קבוצות עם רצון להתאושש נפגשו בטולוז - המארחת מההפסד לשחטאר דונייצק בליגה האירופית, והאורחת מהתבוסה הקשה בבית לוואלנסיין בשבוע שעבר ופציעתו הקשה של ז'רום לרואה, ששבר את עצם הלחי. מוסא סיסוקו הנפלא העלה את טולוז ליתרון בדקה ה-31, אבל אסמואה גיאן איזן בדקה ה-44. המילה האחרונה הייתה של הנורבגי דניאל בראטן, שהרשית בדקה ה-59 מבישול של סיסוקו. בדקה ה-63 גם אנדרה פייר ג'יניאק הצטרף לרשימת המבקיעים עם בעיטה מחוץ לרחבה וטולוז עם ניצחון ליגה חמישי העונה, למרות שער מצמק של קאדר מנגאן בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully