וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצמרת הספרדית יש עוד שתי צלעות

סביליה גברה 2:3 על ויאריאל, ולנסיה ניצחה 1:3 את סראגוסה ושתיהן הזכירו לבארסה וריאל שהן לא לבד במירוץ

אחרי המשחקים המלהיבים של שתי הגדולות בשבת, כשברצלונה ניצחה 2:4 את מאיורקה ושמרה על פער הנקודה מריאל מדריד שגברה 2:3 בדרבי על אתלטיקו, נמשך הערב (ראשון) המחזור ה-10 בליגה הספרדית. ולנסיה לא התקשתה בביתה עם 1:3 על סראגוסה, סביליה גברה על ויאריאל 2:3, חיחון המשיכה בהתקדמות עם 0:1 קטן על אספניול ובן סהר (12 דקות), וניצחונות גם לאלמריה (0:2 בבית על אוסאסונה) ולבילבאו (0:2 בסנטאנדר).

ולנסיה - סראגוסה 1:3

דויד וויה הגיע למפגש עם קבוצתו לשעבר ולא ריחם. החלוץ הנפלא חזר להרכב לאחר שנעדר בגלל הרחקה מהמשחק האירופי בפראג, ובדקה ה-17 ראה את חואן מאטה שולח בשמאל אל הרשת של חבייר לופז ואייחו. בדקה ה-40 וייה עשה זאת בעצמו כשנעזר בבישול של פאבלו, ולאחר שתי דקות השיב לו טובה והקשר הכשרוני נעץ את השלישי. אבל אגילאר צימק עבור האורחים בדקה ה-65, אבל לא מנע מוולנסיה לעלות, לפחות זמנית, למקום השלישי עם ניצחון שלישי ברציפות.

סביליה - ויאריאל 2:3

אחרי שעלתה לשמינית גמר ליגת האלופות באמצע השבוע האחרון המשיכה הקבוצה האנדלוסית במסכת ההצלחות שלה עם ניצחון על חשבון ויאריאל, שדווקא החלה להתאושש לאחרונה מפתיחת עונה לא טובה.

לואיס פביאנו כבש כבר בדקה ה-9 ורמז על הבאות לפני שרובר פירס השווה בדקה ה-29 אחרי מבצע קבוצתי יפהפה ובישול של דויד פוסטר האנונימי, שהגיע העונה לויאריאל מאלצ'ה מהליגה השנייה. פוסטר עצמו איים להפוך לגיבור של המשחק בדקה ה-59, אז גם כבש והפך את התוצאה לטובתה של האורחת, אבל לסביליה היו תכניות אחרות.

שתי דקות אחרי ה-1:2 של ויאריאל היה שוב לואיס פביאנו, שעם שער הליגה החמישי שלו העונה והתשיעי בכל המסגרות, קבע 2:2. עוד חמש דקות והשוויון נשבר כשהפעם על החתום פרדי קאנוטה, שחזר לאחרונה מפציעה ונכנס כמחליף קצת לפני כן במקומו של אלברו נגרדו. את שער הפיגור הזה ויאריאל כבר לא הצליחה למחוק וסביליה עם 22 נקודות, ארבע פחות מברצלונה ושלוש פחות מריאל.

ספורטינג חיחון - אספניול 0:1

אחרי שתי תוצאות תיקו, אך כשהיא ללא הפסד מאז המחזור השני, יצאה אספניול למשחק חוץ מול ספורטינג חיחון השביעית. בן סהר המתין על הספסל של מאוריסיו פוצ'טינו, וראה כבר בדקה השלישית את מאטה ביליץ' מקבל מסירה מדייגו קסטרו וכובש מקרוב. החלוץ הישראלי עלה למגרש בדקה ה-78 במקום איבן אלונסו, אך לא השפיע על הנעשה וירד מנוצח עם קבוצתו.

אלמריה - אוסאסונה 0:2

בעונה שעברה הייתה אלמריה אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, אך העונה התקשו בחוריו של הוגו סאנצ'ז לשמור על הרקורד והשיגו רק ניצחון אחד לעיני הקהל הביתי. לשמחתם, הגיעה אוסאסונה ואיפשרה להם להחזיר את הכבוד, עם שער עצמי של חוסטצ'ו בדקה השנייה. קאלו אוצ'ה הניגרי סגר עניין עם השני בתוך תוספת הזמן.

ראסינג סנטאנדר - אתלטיק בילבאו 2:0

חואן קרלוס מנדיה, מאמן סנטאנדר, היה אופטימי באשר לסיכויי קבוצתו לנצח את הבאסקים העייפים ולאסוף שלוש נקודות ביתיות לראשונה העונה, אך בבילבאו חשבו אחרת. גם ללא הכוכב הפצוע פרננדו יורנטה הצליחה האורחת לנצח, כשקרלוס גורפגי נגח את השער הראשון בדקה ה-31 ושחקן הנבחרת אנדוני איראולה הכפיל בפנדל בדקה ה-75.

ויאדוליד - חרז 0:0

עדכון ראשון: 19:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully