וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם רביעית דג'וקוביץ'

אחרי שלושה תארים רצופים בטורניר הביתי שלו בבאזל, רוג'ר פדרר הפסיד את הגביע לנובאק דג'וקוביץ'. מארי זכה בולנסיה

רוג'ר פדרר התחרה השבוע לראשונה מאז שאיבד את התואר שלו באליפות ארצות הברית הפתוחה לחואן מרטין דל פוטרו. הטניסאי מספר 1 בעולם קיווה לפחות להתנחם בתואר רביעי ברציפות בטורניר הביתי שלו בבאזל שבשוויץ (על סך פרסים של 1.755 מיליון יורו), אלא שקללת הגמר רבצה גם במקרה הזה. אלוף טורניר באזל החדש הוא לא אחר מאשר נובאק דג'וקוביץ', שניצח את פדרר 4:6, 6:4, 2:6 במשחק הגמר. הסרבי המדורג 3 בעולם עלה השנה למאזן חיובי של 2:3 מול הטניסאי השוויצרי, שמשנה לשנה הולך ונהיה "בן אנוש" במונחי הטניס המקצועני.

פדרר לא הפסיד מערכה וגם לא נשבר בשום משחקון הגשה לאורך הטורניר בבאזל, אלא שמול דג'וקוביץ' הוא נשבר ארבע פעמים לפני שהפסיד. ובכל זאת, המשחקון העשירי של המערכה הראשונה היה אחד המרהיבים השנה, כשפדרר הציל שש נקודות מערכה, בעוד שדג'וקוביץ' הציל חמש נקודות שבירה לפני שניצל את נקודת המערכה השביעית שלו.

שני הטניסאים, כמו גם רפאל נדאל ואנדי מארי, יתחרו השבוע בטורניר המאסטרס בפריז (על סך פרסים של 2.75 מיליון יורו). אפרופו מארי, הטניסאי הבריטי המדורג 4 בעולם זכה היום בתואר חמישי השנה. מארי גבר על מיכאיל יוז'ני הרוסי 3:6, 2:6 בגמר טורניר ולנסיה (על סך פרסים של 2.019 מיליון יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully