וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 2:2 להמבורג נגד האנובר

הקבוצה של לבאדיה הוליכה פעמיים, אך לא חזרה למסלול הניצחונות. ורדר ברמן במקום השני, למרות 1:1 עם דורטמונד

כשבוע אחרי שהופתעה על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך ונכנעה לה 3:2 בבית, גם הערב (ראשון) לא הצליחה המבורג למסלול הניצחונות אחרי שסיימה ב-2:2 בחוץ נגד האנובר במחזור ה-12 בבונדסליגה הראשונה. בעזרת התיקו צימקו ברונו לבאדיה ושחקניו את הפער מהמוליכה לברקוזן לשלוש נקודות.

מרסל יאנסן היה ראשון לראשתו של רוברט אנקה והוא עשה זאת בדקה ה-15 אחרי בישול של אלג'ירו אלייה. יחד עם זאת האנובר, שבדרך כלל צוברת את הנקודות שלה בבית, לא נשברה ומצאה את השוויון מראשו של דידייה יה קונאן בדקה ה-26. כעת שתי הקבוצות חיפשו שער שישבור את השוויון, אבל רק המבורג מצאה אותו, כשאלייה שלפני כן בישל, הפך הפעם לכובש דקה למחצית.

במחצית השנייה הייתה המבורג קרובה לכבוש שער שלישי, אבל בעיטה של טונאי טורון נעצרה בקורה וזה רוברטו החמיץ הזדמנות מצוינת לסגור את המשחק 13 דקות לסיום, כשהוא נעצר על ידי אנקה. ומה אומרת הקלישאה על מה שקורה כשלא כובשים? שתי דקות לסיום המשחק נענשה האורחת כשתומאס רינקון הכשיל את יירי סטיינר ברחבה והצ'כי לקח את הבעיטה בעצמו וכבש. 2:2 מאוד מאכזב מבחינתה של המבורג בסיום.

ורדר ברמן - דורטמונד 1:1

איבוד הנקודות של המבורג בישר למעשה לשחקני ורדר ברמן כי ניצחון ביתי על דורטמונד יקפיץ אותם למקום השני, מרחק נקודה בלבד מלברקוזן הראשונה. ברמן לא הפסידה מאז ה-8 באוגוסט, אבל גם דורטמונד הגיעו בתנופה עם 10 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים.

ארון האנט, שקיבל זימון בכורה לנבחרת גרמניה, בישל בדקה ה-36 למסוט אוזיל את שער היתרון של ברמן, אבל דורטמונד לא הרימה ידיים. הקבוצה של יורגן קלופ התעוררה במחצית השנייה ומי אם לא לוקאס באריוס השווה בדקה ה-54, עם שער במשחק שישי ברציפות (ליגה וגביע). ברמן מפספסת הזדמנות יקרה למרות העלייה למקום השני, דורטמונד יכולה בהחלט להיות מרוצה.

הרטה ברלין - קלן 1:0

נועלת הטבלה האומללה, אשר במאזנה ארבע נקודות וניצחון אחד בלבד, קיוותה שאולי מול קלן המדורגת מקום אחד מעל הקו האדום היא תשיג סוף כל סוף שלוש נקודות. שחקניו של פרידהלם פונקל בעטו 17 פעמים לעבר השער, אבל דווקא באחד משני האיומים הבודדים של קלן פגש הכדור את הרשת. מילובייה נובאקוביץ' נגח פנימה אחרי בישול במצב נייח של לוקאס פודולסקי בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully