וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את בני סכנין 1:2

איתי שכטר כבש בדקה ה-90 וסידר להפועל תל אביב ניצחון 1:2 על בני סכנין בדוחא. חלאיילה העלה את סכנין ליתרון בדקה השלישית, דה סילבה השווה בדקה ה-11

במשך 90 דקות איתי שכטר נראה כבוי משהו, כמו לא מעט משחקני הפועל תל אביב שחזרו לפני יומיים מוינה. אבל כנראה ששערים מהסוג של שער הניצחון שלו בדקה ה-90 עושים את ההבדל בין הקבוצות שירוצו רחוק השנה ובין אלו שיישארו הרחק מאחור. שכטר סידר להפועל תל אביב ניצחון 1:2 ויציאה חלומית לפגרה קצרה אחרי ניצחון גדול בוינה, ניצחון בדרבי ועוד שלוש נקודות בסכנין, שהעלו את הפועל תל אביב למקום השני.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב מול מהראן אבו ריא. איתי חסיד
שער שסיכם שבועיים חלומיים להפועל תל אביב. איתי שכטר מול מהראן אבו ריא/איתי חסיד

ואיזה מזל היה להפועל תל אביב, כי אחרי הכל הייתה אמורה להיות כאן חלוקת נקודה צודקת בין שתי הקבוצות. לא ברור עד כמה עייפים היו שחקני הפועל תל אביב, אבל כבר מהדקה הראשונה הם נגררו לרמה הנמוכה יחסית של בני סכנין, שממשיכה לא לשכנע. עד לדקה ה-90, דווקא סכנין הייתה הקבוצה שהגיעה למצבים יותר מסוכנים במשחק.

הכל התחיל בטעות אומללה של הגנת הפועל תל אביב, שהובילה לשער יתרון של חאלד חלאיילה כבר בדקה השלישית. שער שהפך לאופייני תוך כדי שיתוף פעולה בין נאתכו לדה סילבה הביא להפועל תל אביב את השוויון בדקה ה-11. המחצית הראשונה הייתה קצבית והתקפית, אבל בשניה שתי הקבוצות הורידו הילוך - הפועל תל אביב בכושר של אחרי משחק אמצע שבוע, ובני סכנין בכושרה הרגיל. שתי הקבוצות רשמו הזדמנות מסוכנת כל אחד במחצית הזאת, אבל איתי שכטר סגר עניין בדקה ה-90, והשכיח לא מעט מהצרות שהיו לקבוצתו במשחק הזה.

הפועל תל אביב שיחקה ללא סמואל יבואה שמתח שריר ולא היה בסגל. בבני סכנין, ראובן עובד היה אמור למלא את המשבצת של בסאם גנאים ותורגל מספר ימים לקראת המשימה, אבל בסופו של דבר הוא איחר לאסיפה המסכמת ונופה מהסגל למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 3 - שער! ההגנה של הפועל תל אביב פתחה בטעות אומללה, כאשר מסירה איומה של באדיר לדה סילבה מצאה דווקא את חאלד חלאיילה, שחטף ומצא את עצמו לבד מול אניימה. שחקנה של סכנין לא פישל באחד על אחד והכניע את השוער הניגרי. 0:1 לסכנין.

דקה 11 - שער! ביבראס נאתכו הגביה כדור חופשי מצד שמאל לתוך הרחבה, דגלאס דה סילבה עלה מעל כולם כדי לנגוח פנימה. הפועל תל אביב השוותה ל-1:1.

דקה 15 - הזדמנות אדירה לסכנין. חאמד גנאים שלח מסירת רוחב מצויינת מצד ימין לג'קו ערפאת, שהמשיך בבעיטה מחמישה מטרים למשקוף.

דקה 30 - כדור חופשי לסכנין מ-35 מטרים. טל חן בעט חזק למסגרת, וינסנט אניימה הדף לקרן.

דקה 44 - מהראן לאלה קיבל כדור בתוך הרחבה, ובעט מצד ימין לצידו הימני של מאיר כהן. הכדור עבר ליד הקורה ויצא החוצה.

דקה 49 - נמנייה ווצ'יצ'ביץ' ניסה להפתיע את מאיר כהן בטיל מ-40 מטרים, שוערה של בני סכנין הדף לקרן.

דקה 53 - חאמד גנאים השתלט על כדור ברחבה וחתך לכיוון האמצע, כדי לשחרר בעיטה לשער, אלא שהכדור פספס במעט את המסגרת.

דקה 72 - קרן להפועל תל אביב מצד ימין, מיכאל זנדברג דחק רגל והמשיך את הכדור למשקוף, הגנת סכנין הרחיקה בהמשך.

דקה 90 - שער! ויקטור מרעי שלח מסירת רוחב מצד ימין לעברו של איתי שכטר. השני הסתובב מול השער ובעט פנימה. 1:2 להפועל תל אביב.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, חיים בנון, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (סקוט סילי, 73), עלא אבו סלאח, ג'קו ערפאת (קאדו, 83), אחמד קאסום

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין (מיכאל זנדברג, 70), ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ' (זוראב מנטשאשווילי, 59), איתי שכטר, מהראן לאלה (ויקטור מרעי, 70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully