וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ירושלים מחפשת נקמה בפחים

8.11.2009 / 18:03

אחרי שהובסה ב-21 הפרש בעונה שעברה, ינסו יובל נעימי וחבריו לגמול לחולון עם ניצחון במשחק שינעל את המחזור השלישי

במשחק שינעל את המחזור השלישי בליגת העל תארח מחר (שני) הפועל חולון את הפועל ירושלים באולם הפחים (21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: זריף, רימון, אשכנזי). שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי הפסדים במחזור האחרון, ואחרי שנפגשו בעונה שעברה פעמיים בליגה. במפגש הראשון שנערך במלחה, יצאה החבורה של גיא גודס עם הניצחון בתוצאה 81:91, אך במפגש המקביל שנערך באולם הפחים בסיבוב השני הביסה חולוניה את ירושלים 69:90.

הפועל חולון של העונה היא קבוצה שונה לחלוטין מאלופת המדינה מלפני שנתיים, ואפילו ממחזיקת הגביע הצנועה מהעונה שעברה. עמיר עוזי בנה סגל שאמור להיאבק בתחתית, והוכיח זאת עם שני ההפסדים במחזורי הפתיחה. כשהכסא שעליו יושב כבר מתנדנד, יצטרך עוזי הרבה מזל מול הפועל ירושלים, כשהפעם הסגל שלו מקבל תנופה בדמותם של דווין מיטשל, שחוזר מהלווית אביו, ושל יריב יצקן שחתם השבוע בקבוצה. עדי פרג, ששבר את אפו במחזור הראשון של העונה, ייעדר.

מנגד בהפועל ירושלים עדיין מלקקים את הפצעים מההפסד במחזור הראשון מול גלבוע/גליל עליון. לראשונה מאז תחילת השנה יכול היה המאמן גיא גודס לעבוד השבוע על תיקונים במשחק הקבוצה, לאחר שהקבוצה נחה ממשחקיה באירופה עד לסוף חודש נובמבר. בירושלים ינסו לעצור את משחק הריצה של חולון, שיוביל להתלהבות באולם הפחים, ועל הדרך ינסו לגמול לחולון על התבוסה מהעונה שעברה. הקבוצה מציעה דיל מיוחד לאוהדיה לקראת משחק היורוקאפ בסלוניקי מול אריס, במחיר 509 דולר, הרשמה בחברת "קשרי תעופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully