וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הרמה בפסגה

צמד של צ'קטיאני העניק לרמת השרון 1:3 על נס ציונה ואת המקום הראשון בטבלה. הכח עמידר הפסידה לבית"ר שמשון

משחקי סוף השבוע בליגה הלאומית הראו שוב עד כמה בלתי צפויה היא, הליגה השנייה. אחרי הפסדים מפתיעים של הפועל כפר סבא ומכבי באר שבע מהצמרת ואיבוד הנקודות של המוליכה קרית שמונה, עלתה הערב (שני) רמת השרון לפסגה, אחרי שניצחה 1:3 את סקציה נס ציונה. הכח עמידר רמת גן חזרה למסלול ההפסדים נגד בית"ר/שמשון תל אביב והפועל ירושלים והפועל ראשון לציון חילקו את הנקודות.

עירוני רמת השרון - סקציה נס ציונה 1:3

תוצאות השבת עבדו לטובת עירוני רמת השרון. הקבוצה של יהודה זגורי, שהפסידה רק פעם אחת בביתה, היתה זקוקה לניצחון על מנת לזנק מהמקום הרביעי לפסגת הטבלה ולנשל משם את קרית שמונה בזכות הפרש שערים עדיף, ועשתה בדיוק את זה. מי ניסתה לעמוד בדרכה היא נס ציונה, שהתאוששה בשלושת המחזורים האחרונים בהם השיגה שבע מתשע הנקודות האפשריות והתקדמה לעבר מרכז הטבלה, אלא שהערב הרצף המוצלח הגיע לסיומו. גאגה צ'קטיאני העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-32, ולאחר שאנתוני פארקר איזן בדקה ה-36, הגיעו שערים במחצית השניה של דודו אברהם וצ'קטיאני, שהשלים צמד, כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:3 לרמת השרון, שמטפסת לפסגה, ותקווה להישאר שם.

הכח עמידר רמת גן - בית"ר שמשון תל אביב 1:0

המארחים הרגישו שרוח חדשה נושבת מאז החליף רונן ויינשטיין את ויקי פרץ בעמדת המאמן, אבל היום חזרו למסלול ההפסדיםוהם עדיין עמוק במקום האחרון בטבלה. שער בודד של שלומי טולדו בדקה -25, הכריע את ההתמודדות באצטדיון רמת גן והקפיץ את בית"ר/שמשון למקום השמיני בטבלה. עבור מאמן בית"ר שמשון תל אביב, לופא קדוש, אחד מסמליה הגדולים של הכח בשנות ה-60 שאף זכה עימה באליפות ובגביע המדינה כקפטן, היה זה ניצחון פיקנטי.

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 1:1

משחק בין שתי קבוצות לא ממש יציבות העונה, הסתיים בתיקו שלא עזר לשתיהן להתקדם יותר מדי בטבלה. מסאיי דגו העלה את האורחים ליתרון בכדור חופשי נהדר בדקה ה-23, שערו הראשון של דגו העונה, אבל אופיר עמרם הכשרוני, שהתאמן לאורך הקיץ עם הפועל תל אביב ולא עבר אליה בגלל קשיים שהערימה הנהלת ירושלים, השווה רבע שעה לסיום. ראשון עוד היתה קרובה לניצחון בדקת הסיום, אבל תום גולן החמיץ מקרוב והקבוצה של יעקב הלל עדיין ללא ניצחון חוץ העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully