וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל וקאחה לבוראל ממשיכות לנצח

הבלאנקוס מובילים אחרי 68:78 על אליקנטה. 2 נק' לאליהו ב-79:86 של לבוראל על גראן קנאריה. איטליה: הפסד לרומא

המחזור השישי בליגה הספרדית נמשך גם היום (ראשון), כשברצלונה השיגה את נצחונה החמישי העונה, אחרי 67:76 על סביליה. הקטאלנים נעזרו במחצית טובה בה הובילו 30:42, והצליחו בסופו של דבר לשמור על היתרון עד השריקה לסיום. רוג'ר גרמיאו וחואן קרלוס נבארו הובילו את המנצחת עם 13 נקודות כל אחד (ב-19 וב-16 דקות בהתאמה), כשפיט מיקל ופראן ואסקז הוסיפו 11 כ"א. את המפסידים הוביל דושקו סבאנוביץ' עם 19, בעוד טיירון אליס הוסיף 17.

אלא שמי שממשיכה להוליך את ליגת הכדורסל הטובה באירופה היא ריאל מדריד, שניצבת בפסגת הטבלה כקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה. אחרי הניצחון הנאה על פנאתינייקוס ביורוליג באמצע השבוע, הסתדרו הפעם שחקניו של אטורה מסינה עם אליקנטה כדי לנצח 68:78, הודות למחצית שניה של 31:50, שעזרה להם לחזור מפיגור דו-ספרתי כדי להשיג את הניצחון. נוביצה וליצ'קוביץ' המוכשר הוביל עם 15 נקודות במספר דומה של דקות, בעוד חורחה גרבאחוסה הוסיף 13 ו-9 ריבאונדים, ולואיס בולוק הוותיק 10 במשחק בו כל עשרת שחקני הבלאנקוס ששותפו תרמו נקודות.

קאחה לבוראל ניצחה 79:86 את גראן קנאריה, למרות שרדפה אחריה במשך כמעט שלוש רבעים. שחקניו של דושקו איבאנוביץ' התעוררו ברבע המכריע, כשמירזה טלטוביץ' מוביל עם 27 נקודות (5 מ-8 מחוץ לקשת). סטנקו בראץ' הוסיף 20 וטיאגו ספליטר 15 למנצחים, בשורותיהם קלע ליאור אליהו 2 נקודות בלבד (7 דקות משחק). וויל מקדונלד הוביל את גראן קנאריה עם 18 נקודות.

*** רומא, שתארח את מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי, נוצחה בביתה על ידי ביילה, 73:69 לאחר הארכה. 40 הדקות הסתיימו ב-60:60, ובחמש הדקות הנוספות התעלו שחקני ביילה, אותם הוביל ג'ו סמית' עם 20 נקודות. רומא, אותה הוביל איברהים ג'אבר עם 17 נקודות.

*** אחרי שאתמול השיגה אולימפיאקוס את ניצחונה השלישי מתוך שלושה ביוון, עשתה זאת הערב גם פנאתינייקוס שניצחה את אריס סלוניקי 62:70 בתום משחק צמוד. אלופת אירופה פיגרה בנקודה בתום רבע אחד ונכנסה לרביעי ביתרון ארבע נקודות, מה שלבסוף הספיק לה בשביל לצבור שתי נקודות. דימיטריוס דיאמנטידיס וניקולה פקוביץ' הוליכו את פאו עם 14 נקודות כל אחד, ואסיליוס ספאנוליס ודרו ניקולס הוסיפו 12 כ"א. חואן דיקסון הוליך את אריס עם 12 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully