וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון: "נחמד לשחק בשכונה, אבל בלומפילד טוב בהרבה"

8.11.2009 / 14:20

בני יהודה חזרה באופן חד פעמי לשכונה בניצחון על רעננה (1:2), משה ביטון יודע שהקבוצה ראויה לאיצטדיון איכותי יותר

יממה לאחר הניצחון 1:2 על הפועל רעננה, ובבני יהודה הביעו היום (ראשון) שביעות רצון מצבירת שלוש הנקודות והעפלת הקבוצה למקום השני בטבלה. בקבוצה היו מרוצים בעיקר מצבירת הנקודות למרות היכולת הלא מרשימה שהציגו השחקנים אמש במשחק. מי שקיבלו שבחים רבים היו מבשל השער הראשון, עמרי אפק, וכן הבלם דין מורי, שעשה עבודה מצוינת במרכז הרחבה ואף חילץ כדור מקו השער בדקות הסיום של המשחק.

הזהובים חזרו אמש באופן חד פעמי לארח בשכונת התקווה עקב שזרוע החורף שנערך במשטח הדשא בבלומפילד, ולמרות הניצחון נשמעו קולות רבים במועדון על כך שהאיצטדיון בשכונה כבר לא מתאים לקבוצה ושהמשטח בבלומפילד ראוי הרבה יותר עבור הקבוצה.

לקראת סיום המשחק עברו על אנשי הקבוצה מספר רגעי חרדה בעקבות פציעתו של הקשר חסן אבו זייד, שספג כניסה חריפה ברגלו מקשר רעננה תמיר פור. אבו זייד נאנק מכאבים מחוץ לתחומי המגרש, ולרגע היה חשש כי הוא נפצע בצורה קשה. אחרי מספר דקות ובעקבות הטיפול של הצוות המקצועי חזר הקשר הצעיר לשדה המשחק, ובדיקה שנערכה לו בסיום שללה את חששם של אנשי הקבוצה לפגיעה ברגלו של הקשר שסבל מחבלה קלה בלבד.

חלוץ הקבוצה משה ביטון, שנכנס כמחליף בשלהי המחצית השנייה, אמר לוואלה! ספורט: "היה חשוב לחזור למסלול הניצחונות, במיוחד אחרי התיקו בשבוע שעבר. המשחקים האלה לא קלים, למרות שכביכול על הנייר זה נראה שאנחנו צריכים לנצח אותם בקלות. אנחנו צריכים לדעת איך להוציא את הנקודות גם במשחק כזה, ואני שמח שזה מה שקרה".

ביטון התייחס לחזרה לשכונה ואמר: "אני לא מאלו ששיחקו כאן בזמן שהשכונה היה המגרש הביתי, אבל זה נחמד, יש כאן אווירה טובה, הרבה קהל וגם אם לא בא הרבה קהל, כאן זה נראה הרבה. אבל בסך הכל בלומפילד זה איצטדיון כדורגל הרבה יותר טוב, ושם אנחנו גם צריכים לשחק".

החלוץ מדבר על המשכיות אחרי הניצחון אמש ומוסיף: "אנחנו עובדים קשה באימונים ומתרגלים דברים ואנחנו מנסים להביא את זה בכל פעם למשחק. נעשה את המקסימום כדי להמשיך לנצח".

בשל הפגרה בליגת העל בשבת הקרובה תערוך הקבוצה ביום חמישי משחק אימון נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully