וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אנדריי קומאץ' על גחלים

8.11.2009 / 11:00

במכבי ת"א מצפים לשיפור ביכולת הקשר: "אם ימשיך ככה לא יהיה מנוס מלהחליפו". גולדהאר לא מתרגש מהקריאות נגד נמני

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר לא התרגש יתר על המידה מתוצאת התיקו 1:1 של קבוצתו נגד מכבי פתח תקווה. גולדהאר, שנמצא בקנדה, לא הצליח לראות את רובו של המשחק בשל בעיה טכנית והצטרף לשידור הישיר רק בעשרים הדקות האחרונות. בסיום המשחק שוחח הבעלים עם ראשי הקבוצה וקיבל עדכון על המשחק, על יכולתם החלשה של השחקנים וגם על אירועי סיום המשחק, בהם שרקו חלק מאוהדי הקבוצה שריקות בוז לעבר השחקנים וצעקו "תתפטר" לעברו של המנג'ר אבי נמני. גולדהאר עצמו לא התרגש כלל מהאירועים, ואמר לראשי מכבי תל אביב כי הוא יודע שהתהליך ייקח זמן ושיש לו את כל הסבלנות לכך. הבוס הקנדי מגבה במאת האחוזים את נמני, מאמין כי הוא האיש הנכון להוליך את התהליך אליו יצא המועדון בתחילת העונה, ומעמדו של המנג'ר יציב ואיתן.

אמש (שבת), בסיום המשחק, ספג נמני לראשונה קריאות ושריקות בוז מחלק מהאוהדים, לצד אוהדים שעודדו אותו ותמכו בו בשריקת הסיום וגם ביציאה מחדר ההלבשה אחרי המשחק. נמני עצמו התייחס לאוהדים ואמר: "היו שחקנים שנלחצו מזה, אבל הם חייבים לדעת שגם ברגעים הקשים צריך להיות חזקים. מי שרוצה להתעסק בכדורגל, שיידע שיש גם דברים כאלה. אני לא יודע אם לא דיברו אלי ככה בעבר, אבל מותר לקהל למחות וצריך לדעת לחיות עם זה".

בתוך כך נרשמה בקרב אנשי המועדון אכזבה עצומה מחולשתם של שחקנים רבים אמש במשחק. היחידים שקיבלו מחמאות היו דור מלול, ששיחק טוב בעמדת המגן הימני, ובמיוחד תמיר כחלון שחזר מפציעה, היה דומיננטי בקישור ואף כבש את שער היתרון. הביקורת העיקרית הופנתה לעברם של רוני גפני שהיה חסר ביטחון והירבה לאבד כדורים, יוסי שבחון יובל אבידור שהיו חלשים לאורך המשחק וכן לעברו של הסלובני אנדריי קומאץ' שנכנס כמחליף אך לא תרם מאומה במגרש.

"אם קומאץ' ימשיך ביכולת הזאת ולא יראה שיפור משמעותי כנראה שלא יהיה מנוס מלהחליפו", אמר היום גורם במכבי תל אביב ל"וואלה ספורט", "יש לנו הרבה עבודה, המחצית השנייה הייתה גרועה מאוד וגם המחליפים לא תרמו דבר. הבעיה העיקרית היא חוסר הבטחון של השחקנים. גם חוסר בטחון מהפחד לקבל גול מביא לך שאנחנו הולכים אחורה ואז סופגים. אבל עכשיו זה יהיה מאוד קל לדרוך על השחקנים, החוכמה תהיה להרים להם את הראש ולהמשיך הלאה", הוסיף הגורם.

במכבי תל אביב כבר דנים כעת על חיזוק אפשרי בחודש ינואר כאשר כבר עתה ברור שהחיזוק הדחוף ביותר הוא לחוליית ההתקפה כאשר במועדון ינסו לצרף חלוץ זר בעל שיעור קומה, על חשבון שחרור שחקנים שלא יעשו שדרוג ביכולתם. "ברור שיש לנו בעיה בחלק ההתקפי, אבל הבעיה הכי גדולה היא שיכולת התמרון שלנו בין שחקני ההתקפה היא קטנה מאוד כי בשלב הזה כולם חלשים", הוסיף הגורם בהתייחסו ליכולתם של שלושת חלוצי הקבוצה, איליה יברויאן, יובל אבידור ועמנואל מאיוקה.

החלוץ הפצוע איליה יברויאן צפוי לעבור היום צילום אולטרה סאונד כדי לאבחן במדוייק את חומרת הפגיעה בשריר רגלו. במכבי מקווים כי מדובר במתיחה חזקה בלבד ולא בקרע שעשוי להשבית את יברויאן לחודש. השבוע תקיים הקבוצה שני משחקי אימון, ביום שלישי נגד הפועל רעננה וביום חמישי נגד בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully