וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיילר, תהיה מקצוען וסתום את הפה"

ג'רמי טיילר, שהורחק מול גלבוע/גליל, מרתיח את אנשי מכבי חיפה, ובכתבה ב"ניו יורק טיימס" ספג ביקורת מחבריו וממאמניו

התקשורת בארה"ב ממשיכה להתעניין במעלליו של ג'רמי טיילר בארץ הקודש. טיילר בן ה-17, שעל פי ההערכות אמור להיות הבחירה הראשונה בדראפט עוד שנתיים, זכה לכתבה גדולה ב"ניו יורק טיימס", שבה דווח על קשיי ההתאקלמות של כוכב התיכונים במכבי חיפה.

אמש (שבת), כזכור, הורחק טיילר ממשחק ההפסד של הירוקים (101:66) לאחר שנגח בפניו של מוטי מוסקוביץ' מגלבוע/גליל. הוא לא ישחק מול הפועל חולון, ויעמוד לוועדת משמעת של איגוד הכדורסל, שם הוא צפוי לספוג קנס כספי. בקבוצה ממשיכים להיות מאוכזבים מהתרומה של טיילר, והבעלים ג'ף רזן ישקול בימים הקרובים אם לחזק את הקבוצה בגבוה נוסף.

"השאלה היא אם הוא יתחיל לקחת אחריות על הקריירה שלו", אמר מאמן מכבי חיפה אבי אשכנזי ל"ניו יורק טיימס", "אם הוא חושב שהוא יגיע ל-NBA בגלל שקוראים לו ג'רמי טיילר, הוא טועה". בכתבה מזכירים את השאיפות שלו ("לפרוש עם 200 מיליון דולר בבנק אחרי 15 עונות ב-NBA", מספר טיילר), אך גם את חוסר הבגרות שלו (פספס את הטיסה הראשונה לישראל בגלל שלא ידע שהוא צריך דרכון).

"כל מה שהוא היה צריך לעשות זה את מה שברנדון ג'נינגס עשה, פשוט ללכת ללמוד ולשתוק", אומר סוני וקארו, ששימש יועץ לטיילר ולג'נינגס, "אבל הוא לא עושה את זה. הוא חושב שהוא קווין גארנט".

ג'ף רוזן סיפר על הגאווה שלו שטיילר הגיע לישראל: "זה מעניק לנו הכרה עולמית, כששחקן כמוהו אומר 'הקולג' זה לא בשבילי, ואני יודע שחיפה זה מקום טוב עבורי ללמוד ולהתפתח". אשכנזי, מנגד, מצוין בכתבה כמאמן קפדן שאינו מעוניין להתמודד יותר מדי עם האגו הגדול של טיילר. "אני בפוזיציה קשה", אומר אשכנזי, "אבל אני מועסק אצל מר רוזן, ואם זה חשוב לנו, אנחנו מחויבים לו".

לאחר שפספס אימון והגיע באיחור לראיון נקנס טיילר באלף דולר, וזה גם הקנס שהוא אמור לספוג על התקרית האלימה שלו. ג'ייסון ריץ', חברו לקבוצה, מסכם: "הדרך הכי טובה להרוויח כבוד היא פשוט לעבוד קשה, להיות מקצוען ולסתום את הפה".

בכתבה מדווח על תקרית של טיילר עם אשכנזי, שלאחר סינן בשפה צבעונית איך "למאמן הזה אין מושג בכדורסל". לעיתונאי אמריקאי שהיה באולם באותה עת אמר "הלוואי שיכולתי לחזור איתך לארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully