וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "יש לנו יותר נקודות ממה שציפינו"

מאמן ריאל מדריד מאמין שקבוצתו מצליחה מעבר לציפיות אחרי הניצחון בדרבי. גווארדיולה מסביר למה אוואט חטף רביעייה

בריאל מדריד יש לחץ נצחי, שהוא חלק בלתי נפרד מהמועדון, כך שאין ספק שניצחון בדרבי הוא מתכון נהדר לשחרור נוסף של לחצים. אתמול (שבת) ניצחה ריאל את אתלטיקו 2:3, ולמרות שאיבדה יתרון 0:3 וסיימה את המשחק בעשרה שחקנים ועם הרבה חששות - בסופו של דבר ה"מרנגס" הצליחו לשמור על פער הנקודה מברצלונה, שניצחה 2:4 את מאיורקה.

כמו תמיד אצל ריאל, ניצחון מתקבל יותר בהקלה מאשר בשמחה. "הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות", יודע גונזלו היגואין, "אנחנו ממשיכים להשתפר. בסוף לסימאו ולאגוארו היו הזדמנויות להשוות, אבל למזלנו הם לא הצליחו. סבלנו בגלל ההרחקה". סרחיו ראמוס יודע ש"עכשיו נהיה חייבים לשמור על הכושר הזה, ולהתרכז במשחק שלנו מול אלקורקון". קסיאס סיכם ואמר ש"אסור לנו לחזור על הטעויות שעשינו בסיום, אבל מה שחשוב זה שהאוהדים שלנו שוב יכולים להיות שמחים".

מאמן הקבוצה מנואל פלגריני הביע שביעות רצון. "הקבוצה מסתגלת לסגנון חדש", אומר הצ'יליאני, שבמהלך המשחק נזרק עליו חפץ מהיציעים, "יש עוד הרבה מה לשפר, אבל התוצאות בינתיים טובות. אני מרוצה מפתיחת העונה, עם שבעה ניצחונות עד עתה. יש לנו יותר נקודות ממה שציפינו בשלב הזה".

מנהל הקבוצה חורחה ולדאנו התייחס לחפץ שנזרק על פלגריני: "האנשים שסביבי היו מנומסים מאוד כלפי המאמן, אבל יש פה 50 אלף צופים, ומספיק טיפש אחד בשביל לעשות נזק".

בצד השני של מדריד המצב הרבה יותר גרוע, ואתלטיקו עדיין מתחת לקו האדום עם ניצחון אחד בלבד בעשרה מחזורים. "אנחנו חייבים לקבל את המצב הזה", יודע קיקה סאנצ'ז פלורס, "נצטרך לחרוק שיניים ולהיאבק כדי לנצח את המשחקים הבאים ולטפס למעלה".

מחכים לרונאלדו

בינתיים בריאל ממשיכים להמתין להחלמתו המלאה של כריסטיאנו רונאלדו, שצפוי להיעדר לפחות שבועיים נוספים. בקבוצה מאוד לא רוצים שרונאלדו ישחק בשורות נבחרת פורטוגל במשחקי הפלייאוף מול בוסניה, והתקשורת הספרדית מדווחת שמאמן נבחרת פורטוגל קרלוס קירוש יזמן את השחקן גם אם לא יחלים באופן מלא. בריאל מאיימים כי אם רונאלדו אכן ישותף במשחק כשהוא פצוע - היא תתלונן באופן רשמי לפיפ"א נגד הפורטוגלים.

הקורבן התורן של ברצלונה: אוואט

מי שרשמה ניצחון הרבה יותר פשוט הייתה ברצלונה, שלא התקשתה להביס 2:4 את מאיורקה בבית. אחרי התיקו ברוסיה בליגת האלופות, מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה היה זקוק לניצחון שיחזיר את חניכיו למסלול הנכון. "בעונה שעברה לא נתנו לנו סיכויים, כך שהניצחונות שלנו בפתיחת העונה היו על מנת לשרוד, אך העונה אין הפתעות, ואנחנו בהחלט משחקים טוב", אומר המאמן, שהשאיר על הספסל אמש את דני אלבס, צ'אבי, אינייסטה ומסי, "היה לי חשוב לעלות עם שחקנים רעננים, יש לנו סגל גדול ורחב".

גווארדיולה אף שיבח את שחקניו, כשהזכיר כי "תיירי הנרי תמיד עוזר לנו לכבוש שערים, לפדרו יש את היכולת לשחק באגף ולכבוש, ואיברהימוביץ' לא היה מעורב מספיק מול קאזאן, אבל הבישולים שלו וחוסר האנוכיות שלו פשוט מדהימים".

מאמן מאיורקה גרגוריו מנזאנו מאשים את קבוצתו בחוסר ריכוז. "הם ניצחו את המשחק בחמש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה", אמר מאמנו של דודו אוואט, "הצלחנו להשוות יפה, אבל אם אתה משחק פתוח מדי בקאמפ נואו, אתה נענש. למרות זאת, אני גאה בגישה של השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully