וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - חיפה: בוקולי עלול להיעדר שישה שבועות

חשש לקרע במפשעה של הקשר. דוידוביץ' התנצל אך ייקנס, קטן כשיר למשחק (ב', 20:00, ערוץ 1), שי מימון יפתח בקישור

מספר סקאוטים, שנמצאים בקשר הדוק עם קבוצות מהסרייה A באיטליה, בדקו בימים האחרונים את מעמדו של ולדימיר דבאלישווילי במכבי חיפה, לאחר שצפו בו בצמד המשחקים מול יובנטוס. לדבאלישווילי יש חוזה גם לעונה הבאה בחיפה, אך לטענת הסוכנים שיצרו איתו קשר הם יוכלו לשדכו לליגה האיטלקית כבר בחודש ינואר. דבאלישווילי סחט מחמאות בנוגע למימדיו הפיזיים, צורת הטיפול בכדור והמשחק עם הגב לשער. במהלך שני המשחקים מול יובנטוס הצליח החלוץ הגיאורגי לחמוק ארבע פעמים מהבלמים של יובנטוס והגיע למצב הבקעה.

בחיפה הבהירו כי שחרורם של מספר שחקנים בינואר כלל לא עומד על הפרק. מדובר בין היתר בקשר הקולומביאני ג'ון קולמה שתורם רבות למשחק ההגנה של חיפה ובאייל גולסה, שאמור להתגייס לצה"ל. הבעלים יעקב שחר לא מעוניין לשחרר גם את מוחמד גדיר ובירם כיאל, אלא אם תוגש לו הצעה כספית גבוהה (כמליון וחצי יורו עבור הכרטיס).

הקשר גוסטבו בוקולי נטש את האימון הבוקר לאחר שהרגיש כאב חד במפשעה. השחקן נבדק על ידי הצוות הרפואי, ובקבוצה קיים חשש כי הוא סובל מקרע במפשעה ושהברזילאי ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. יניב קטן ערך אימון מלא והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול מ.ס אשדוד, כשמוחמד גדיר וליאור רפאלוב אמורים להיות שחקני האגפים.

ג'ון קולמה (סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי מאז המשחק מול יובנטוס) לא יהיה בסגל. ישראל זגורי הצעיר אמור להיכלל בו, אך הוא וטיאגו דוטרה צפויים להמתין על הספסל בזמן ששי מימון, שנמצא כשיר לאחר שהתאושש ממחלה, אמור להתייצב בקישור האחורי לצד בירם כיאל.

במהלך האימון אמש, כזכור, כעס ניר דוידוביץ' במהלך המשחקון הפנימי ובתגובה נשלח לחדר ההלבשה על ידי אלישע לוי. הרוחות בין השניים נרגעו במהירות והם ליבנו את העניינים כבר בסיום האימון, אך למרות שהשוער התנצל על התנהגותו, הוא צפוי להיקנס.

המאמן אלישע לוי: "ניר הביע חרטה אבל הוא ייקנס. זאת עבירת משמעת שניה שלו אבל הוא לא שחקן בעייתי. הוא בדרך כלל שחקן רגוע. התנהגות שלו נבעה כתוצאה משערים שהוא לא רצה לספוג".

בינתיים המועדון עצמו נקנס היום על ידי אופ"א. מכבי חיפה נדרשת לשלם 10 אלף יורו, זאת בעקבות הדלקת האבוקות של אוהדיה בזלצבורג ובטורינו.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, שי מימון (ז'ורז'ה טשיירה), פיטר מסיללה; עלי עותמן, בירם כיאל, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי.

אוזן: "נצחון על חיפה הוא בונוס כפול"

מ.ס. אשדוד תנסה להפתיע מחר ולעצור את רצף הניצחונות של מכבי חיפה בליגה כאשר תארח אותה מחר (שני, 20:00, איצטדיון הי"א) למשחק המרכזי של המחזור התשיעי בליגת העל. האשדודים מגיעים להתמודדות אחרי שלא ניצחו בחמשת משחקיהם האחרונים, אולם חשוב לציין כי עד להפסד המאכזב להפועל באר שבע במחזור הקודם, צברו השחקנים של יוסי מזרחי ארבע תוצאות תיקו רצופות.

"בכדי לנצח מחר את המשחק נצטרך לעלות ולרוץ יותר מחיפה, להילחם יותר מהם ולהיות מאוד מאוד מרוכזים", אמר הערב מגן אשדוד, אורי אוזן, לוואלה ספורט. "נצטרך לנצל בצורה מושלמת את מצבי ההבקעה שלנו, כפי שעשינו בבלומפילד נגד הפועל ת"א, ואני מקווה שאצלנו בבית, נמשיך לא להפסיד כפי שעשינו מתחילת העונה".

אוזן נשאל האם הוא וחבריו בכלל מאמינים שאפשר להוציא נקודות מחיפה המושלמת: "בהחלט שאנחנו מאמינים, גם לבלומפילד הגענו בזמנו למשחק מול קבוצה שנמצאת כמעט בכושר הכי טוב בארץ שמשחקת את הכדורגל הכי טוב בארץ ולא היינו רחוקים מולם מנצחון. אנחנו באים עם המון אמונה ומדובר בכדורגל, זה 90 דקות שבהן הכל יכול לקרות. גם כשיש הבדלי רמות בין קבוצות, אז מי שתרוץ יותר ותילחם יותר ותראה מוטיבציה תוכל לגשר על הפערים. וזה מה שננסה לעשות מחר".

האשדודים מגיעים להתמודדות אחרי חמישה משחקים ללא נצחון והמגן הותיק יודע שלנצחון על חיפה תהיה משמעות מיוחדת: "חשוב לנו לחזור למסלול הנצחונות ונצחון על מכבי חיפה הוא בונוס כפול ואני מקווה שנעשה את זה. אני זוכר שפעם הבטיחו ארגז וודקה למי שינצח את מכבי חיפה ואני ניצחתי אותם עם הפועל פתח תקווה וקיבלנו ארגז וודקה. אז הפעם לא יחלקו וודקה, אבל הנצחון יהיה פרס מספיק גדול".

סגל כמעט מלא יעמוד ככל הנראה לרשותו של המאמן, שיחסר את ננאד בגוביץ' ומתן אוחיון הפצועים. על פי התרגולים במהלך האימונים האחרונים עשוי המאמן לעלות מחר במערך מעובה בחולייה האחורית, כאשר ישראל ראש יתופקד לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה, אדיר טובול יפתח כמגן שמאלי ורחמים צ'קול שמשחק בדרך כלל כמגן, יוסט אל הקישור האחורי במטרה לחזק את משחק ההגנה של הקבוצה מול ההתקפה הדורסנית בדרך כלל של החיפאים בליגה.

שי רביבו יפתח יחד עם סטפן קינגווה ומשה אוחיון במרכז הקישור, כאשר ההתלבטות של מזרחי היא בין עידן שריקי וברק בדש בחוד ההתקפה לצידו של דימיטאר מקרייב, שמקומו כנראה מובטח.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, אדיר טובול, עידן וייצמן (רחמים צ'קול), משה אוחיון, סטפן קינגווה, שי רביבו, ברק בדש (עידן שריקי), דימיטאר מקרייב.

עדכון ראשון: 8:53
עדכון אחרון: 21:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully