וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד היי ניצח את הענק הרוסי

המתאגרף הבריטי עשה היסטוריה כשניצח את ניקולאי ואלוייב בקרב על אליפות העולם במשקל כבד מטעם ה-WBA

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכה: גדי ויינסטוק

לא רק מקשקש

התסריט של הסרט "רוקי 4" בו עשה סילבסטר סטאלון את הבלתי אפשרי וגבר על הענק הרוסי איבן דראגו, הפל הערב (שבת) לסוג של מציאות בנירנברג שבגרמניה, שם התקיים הקרב על תואר אלוף העולם במשקל כבד מטעם התאחדות ה-WBA.

דייויד היי הבריטי היה ידוע בעולם באגרוף כמי שזכה באליפות העולם במשקל בינוני-כבד, אלא שמאז הוא עלה במשקל ובקרב השני שלו בסך הכל בקטגוריה היוקרתית ביותר הוא גם ניצח, ועוד את האלוף המכהן ניקולאי ואלוייב. המתאגרף הרוסי, המתנשא לגובה של 2.13 מ', הגיע כדי להגן על תארו בפעם השניה והיה פייבוריט מוצלח לניצחון בקרב. הציפיות היו שהיי, שדאג להקניט את יריבו לקראת הקרב, יגיע על תקן הקשקשן, אבל בסופו של דבר הוא היה זה שקיבל את החגורה המוזהבת.

היי, המתנשא לגובה של 1.90 מ' פתח את הקרב בסגנון ההתקפי הידוע שלו, כאשר ואלוייב חיכה לטעויות שלו כדי להלום. זה קרה לא מעט בסיבובים הראשונים, אבל בסופו של דבר הקרב נראה כשקול עם יתרון קל לרוסי. שני המתאגרפים נראו בכושר פיזי מצויין והחזיקו מעמד לאורך כל 12 הסיבובים. לקראת פתיחת הסיבוב האחרון נראה היה שזה הקרב של ואלוייב, אלא שחצי דקה לסיום היי הצליח להשחיל קומבינציה קטלנית לפניו של ואלוייב. מאוחר יותר, כשפורסמה החלטת השופטים, נודע כי אותם אגרופים היו אלה שסידרו להיי את הניצחון בקרב. שופט אחד קבע תיקו, אלא שהשניים האחרים קבעו ניצחון בהפרש מזערי להיי, שחגג תואר היסטורי עבור האגרוף הבריטי, והפך כנראה ללנוקס לואיס החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully