וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אנחנו מתחזקים ממשחק למשחק"

מאמן ארסנל היה מרוצה מה-1:4 נגד וולבס: "יש לנו פוטנציאל למרות מה שכולם חושבים". במנצ'סטר סיטי שוב מאוכזבים

1:4 נאה של ארסנל בוולברהאמפטון נגד וולבס המקומית העלה הערב (שבת) את התותחנים למקום השני בפרמיירליג, לפחות עד המשחק בו תארח מחר צ'לסי את מנצ'סטר יונייטד. הקבוצה של ארסן ונגר כבר סופרת 36 שערים ב-11 משחקי ליגה וממשיכה לעשות קולות של קבוצה שתאיים העונה על כל תואר אפשרי עליו היא מתחרה, על אף ההערכות של הפרשנים בקיץ לפיהן מנצ'סטר סיטי תתפוס את מקומה בין ארבע הראשונות באנגליה.

"אנחנו מתחזקים ממשחק למשחק. יש לנו את האמונה ואת הפוטנציאל למרות מה שכולם חושבים", אמר ארסן ונגר אחרי המשחק, "אני מאוד שמח. המשחק נפתח היום בצורה צמודה, אבל אחר כך הצלחנו להשתלט עליו ויכולנו לכבוש עוד".

ססק פברגאס, שכבש הערב את שער הליגה השישי שלו העונה, הוסיף: "אני לא חושב ששיחקנו טוב היום. וולבס דוקא התחילה היטב, אבל אחרי שכבשנו את השער הראשון השתלטנו על המשחק. לא ידעתי שהתקרבתי לרובין ואן פרסי בטבלת מלך השערים, אבל זה לא משנה לי כל עוד הקבוצה מנצחת".

יוז מאוכזב מעוד תיקו

לעומת ההצלחה של ארסנל לאחרונה, במנצ'סטר סיטי הדברים נראים קצת פחות טוב ולמרות השקעה כספית אדירה בקיץ ורכישת שחקנים בולטים כמו קולו טורה, עמנואל אדבאיור ואחרים, היום רשמה הקבוצה תיקו חמישי ברציפות, 3:3 ביתי ומאכזב נגד העולה החדשה ברנלי.

"בהחלט אפשר לומר שזה היה משחק של שתי מחציות", התייחס מאמן הקבוצה מארק יוז לכך שקבוצתו כבר פיגרה 2:0 במחצית הראשונה, "אנחנו מאוד מאוכזבים מהמחצית הראשונה. במחצית השנייה השקענו מאמץ אדיר, אבל החמצנו הזדמנויות לגמור את המשחק".

ספארקי הוסיף: "בפיגור 2:0 הראנו איכויות גדולות כדי לחזור למשחק, אבל אני מאוכזב כי לא ניצלנו את המהפך שלנו כדי לנצח. אחרי המאמץ שהשקענו היינו צריכים לנצח. יש דברים שאנחנו צריכים לבדוק, דברים שצריך לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully