וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מעדיף שנשחק מכוער וניקח נקודות"

7.11.2009 / 22:18

למאמן הפועל רעננה נמאס להפסיד ולזכות לפרגונים מהיריבים. גיא לוזון: "אין ארוחות חינם, המשחקים בליגה קשים"

הניצחון על הפועל רעננה שחרר הרבה לחץ בבני יהודה, שאיבדה במחזור הקודם נקודות מול הפועל עכו. ובכל זאת, בסיומו של הערב הזה המאמן גיא לוזון היה מרוצה מהחזרה לצמרת, ואפילו מאותה עכו שהוכיחה את עצמה מול הפועל חיפה.

לוזון אמר בסיום הניצחון 1:2: "אני חושב שנוטים לזלזל לפני המשחק בתקשורת בקבוצות שעלו ליגה. אני חושב שאלו קבוצות טובות ולרעננה יש חלק קדמי יוצא מהכלל. אני לא מכיר הרבה קבוצות שיצליחו ליצר מולנו הרבה מצבים כמו שהם יצרו במיוחד במחצית השנייה. גם עכו שזלזלו בה בשבוע שעבר ניצחה היום 4:2 וזה אומר הכל. הרבה מחמאות לרעננה. לנו היו דקות טובות ובהן כבשנו שני שערים ויכולנו לכבוש עוד. בסך הכל אנחנו שמחים בחלקנו כי היה חשוב לצאת לפגרה עם נצחון ואני שמח שעשינו את זה."

לוזון התייחס לעובדה שבעשרים הדקות האחרונות קבוצתו הלכה אחורה מה שגרם לרעננה כמעט להשוות את התוצאה ואולי אפילו לנצח: " זה נכון, נשארנו באותו מערך ורעננה חזרו למשחק במצב נייח כי לפני זה לא היו להם הזדמנויות שאפשר לציין. בליגה הזו אין ארוחות חינם והמשחקים מאוד קשים. עבדנו קשה כדי לקחת את הנקודות ונצטרך להמשיך."

מאמן הזהובים התייחס לאווירה בשכונה וכבר מסתכל קדימה למחזור הבא:"כייף גדול לקבל תמיכה מאוד מרגשת של הקהל ואני שמח שהאוהדים הולכים הביתה מאושרים עם ניצחון ועם העובדה שעלינו למקום השני. יש לנו עכשיו משחק מאוד קשה בוינטר מול הפועל רמת גן זו קבוצה שעושה חיים קשים, נצטרך לבוא בשיא המוכנות ובשיא הריכוז כדי לחזור עם נקודות".

חלוץ בני יהודה משה ביטון הוסיף: "אנחנו עובדים קשה באימונים ומתרגלים דברים ואנחנו מנסים להביא את זה בכל פעם למשחק. נעשה את המקסימום כדי להמשיך לנצח. בסך הכל ניצחנו וזה מה שחשוב".

מאמן הפועל רעננה, אלי כהן, אמר בסיום: "אנחנו פראיירים. זה משהו שחוזר על עצמו כמעט בכל משחק. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, בחצי הראשון התגוננו יותר ולא שיחקנו כדורגל טוב. ספגנו שער כבר בתחילת החצי השני והצלחנו להחזיר שער מצמק, 20 דקות לסיום ואז היו לנו לפחות שלושה או ארבעה מצבים של 100 אחוז וזה היה צריך להספיק לפחות לנקודה. חבל אבל אנחנו עם הפנים קדימה. לא נוכל לדבר על זה שאנחנו משחקים טוב כי זה לא מנחם אותי. נצטרך לחשוב איך לעבוד קשה ולקחת נקודות גם בכוח."

יש כאן קבוצה טובה אבל נמאס לי להגיד את זה. אני מעדיף שנשחק מכוער וניקח נקודות. אני לוקח מהמשחק הזה את 20 הדקות האחרונות ולא יותר. נצטרך להמשיך הלאה ולא לתת רספקט לקבוצות שעל הנייר טובות מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully