וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אוקזר קבוצת צמרת, פ.ס.ז' לא

הקבוצה החמה בצרפת ניצחה 0:1 בלה מאן והיא כבר שלישית, בעוד נציגת הבירה הפסידה 1:0 לניס. 0:0 בין מונאקו לגרנובל

35 משחקים מתוך ה-109 ששוחקו העונה בליגה הצרפתית, הסתיימו בהפסדים ביתיים - 35 אחוזים שמציבים את הליגה כמובילה באירופה מבחינה זו. עם יתרון הביתיות ההולך ונעלם ולפני המשחק הגדול בין ליון למארסיי בראשון, ניסו קבוצות הליגה להוכיח אחרת הערב (שבת), אבל בפועל רק ניצחון בית אחד הושג, כשלוריין הביסה 0:5 את בולון.

אוקזר המשיכה בדהירה ונציחה 0:1 בלה מאן כדי לעלות למקום השלישי על חשבון מונאקו, שסיימה ב-0:0 ביתי ומאכזב וסידרה לגרנובל נקודה ראשונה העונה. פריס סן ז'רמן כנראה ויתרה על חלומות האליפות בעקבות הפסד 1:0 בבית לניס, כשוואלנסיין ומונפלייה נפרדו ב-1:1. סנט אטיין ניצחה 0:1 בנאנסי.

מונאקו - גרנובל 0:0

גם ללא ננה הברזילאי, מלך שערי הליגה והכוכב הבלתי מעורער שלה, מונאקו לא אמורה הייתה להתקשות מול נועלת הטבלה האומללה. גרנובל הגיעה ללא נקודות, עם 11 הפסדי ליגה וכשהיא הקבוצה הגרועה מבין ה-20 מבחינה הגנתית והתקפית - ההפסד ה-12 נראה בלתי נמנע, אבל במקומו הגיע במזל טוב נקודה ראשונה העונה. הצעירים של מונאקו לא ניצלו את יתרונם האיכותי, ושוב הראו את הבעייתיות שיוצר חוסר הניסיון.

לה מאן - אוקזר 1:0

אחרי חמישה ניצחונות רצופים שהצמידו אותה לחבורת הצמרת, יצאה אוקזר למשחק חוץ בלה מאן אצל המדורגת לפני אחרונה. המגן הימני סדריק הנז'באר חזר להרכב של האורחים ששוב הסתמכו על הפולני אירניוש ילן בחוד ההתקפה, אבל קיבלו עזרה ממקור לא צפוי. ז'ואו פאולו אנדרדה הבקיע לשערו הוא בדקה ה-51 והחמיר את מצבו של בן ארצו, המאמן פאולו דוארטה. אוקזר שלישית, לה מאן שוקעת.

פריס סן ז'רמן - ניס 1:0

"הם טובים מאיתנו", אמר אנטואן קומבוארה לשחקני פריס סן ז'רמן, שחזרו לפארק דה פראנס אחרי יותר מחודש ואירחו את ניס המשתפרת. ואכן, בפתיחה הייתה זו האורחת מהריביירה שהתקרבה לשער יתרון עם החמצות של לוק רמי הפעלתן. במחצית השנייה השתלטה פ.ס.ז' על המשחק, אבל נתקלה בקורות שערו של דויד אוספינה. ראשון היה זה מבלוט ארדינג ואחריו גם לודוביק ז'ולי וסטפן ססניון שפגעו במסגרת ונותרו מתוסכלים. ומה קורה כשלא כובשים? סופגים. רמי, שהחטיא במחצית הראשונה, העניש עם נגיחה לרשת בדקה ה-88 והגביר את הלחץ בבירה.

ואלנסיין - מונפלייה 1:1

שתיים מהפתעות העונה בליגה הגיעו כל אחת במומנטום שונה למפגש בסטאד נונגסר. ואלנסיין ניצחה את שלושת משחקיה האחרונים ועלתה למקום השישי המחמיא, בעוד מונפלייה הפסידה פעמיים ברציפות, איבדה אפשרות לתפוס את ראשות הטבלה ונתקעה במקום הרביעי. הערב הם נפגשו באמצע הדרך, באדיבותם של שחקני נבחרת קולומביה. ויקטור הוגו מונטאניו נגח את השער המוקדם של מונפלייה בדקה השלישית, אבל קרלוס סאנצ'ז איזן בדקה ה-52.

משחקים נוספים:

נאנסי - סנט אטיין 1:0
לסנט אטיין: דימיטרי פאייה (71)

לוריין - בולון 0:5
ללוריין: קווין גמיירו (33 ו-48), מראמה והירואה (45 ו-58), מורגן אמלפיטאנו (90)

סושו - לאנס 2:1
לסושו: סלואן פריבה (90). ללאנס: רומיין סארטר (38), ראזאק בוקארי (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully