וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 14 לבורשטיין בהפסד פואנלברדה

הישראלי רשם משחק טוב, אך קבוצתו נכנעה לולנסיה 82:67. ניצחון ראשון למלאגה. יוון: ארנולד קלע 29 בניצחון פרישטרי

אחרי שפתחה את העונה עם ארבעה נצחונות מרשימים, מגיעה הדעיכה של פואנלברדה. הקבוצה של טל בורשטיין ואסטבן באטיסטה נכנעה הערב (שבת) לולנסיה, שמצידה השיגה ניצחון חמישי בשישה משחקים, ונצמדה לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני. ולנסיה רצה ברבע הראשון, ועל אף שפואנלברדה הצליחה לחזור למשחק לפני ההפסקה, רבע שלישי מצוין של 18:27 הביא לולנסיה את הניצחון בסופו של דבר, 67:82.

טל בורשטיין נתן את משחקו הטוב ביותר עד כה בקבוצתו הספרדית, כשקלע 14 נקודות עם 3 שלשות, אך זה לא הספיק כשמנגד קלע סרגיי לישצ'וק 19 וויקטור קלאבר המצוין הוסיף 18 ו-9 ריבאונדים.

במשחק נוסף השיגה סוף סוף מלאגה את נצחון הליגה הראשון שלה העונה אחרי 5 הפסדים מדהימים, כשמחצה את מורסיה 54:84. כזכור, הקבוצה של אאיטו בלתי מנוצחת באירופה ועד הערב לא הצליחה להשיג אף ניצחון דווקא בליגה המקומית. הפעם זה הלך קל מאוד, כשטקוואן דין, שנמצא בכושר מצוין, הוביל עם 23 נקודות, וברני רודריגז הוסיף 13.

במשחק האחרון של הערב ניצחה חובנטוד בדאלונה 78:83 את גרנדה, ונצמדה באופן זמני לחלק העליון של הטבלה. קליי טאקר הוביל את המנצחים עם 26 נקודות, בעוד לוקה בוגדונוביץ' הוסיף 18. מנגד, 25 של ג'ימי האנטר לא עזרו לגרנדה, שנחלה את הפסדה הרביעי העונה.

אולימפיאקוס מחצה, מארוסי ניצחה בקושי

ביוון החיים של אולימפיאקוס היו קלים מאוד כאשר הקבוצה מחצה במסגרת המחזור השלישי את קבאלה 60:96 בחוץ. הקבוצה, שמדורגת ראשונה עם מאזן של 0:3, התחילה את הבריחה ברבע השני, אותו סיימה עם יתרון 32:45. בסוף הרבע השלישי היתרון טפח ל-31 והמשיך לצמוח עד הסיום. את קלעי אולימפיאקוס הוביל מילוש טאודוסיץ', שקלע 20 נקודות. ניקולה וויצ'יץ' שיחק 16 דקות וקלע עשר נקודות. יותם הלפרין לא היה שותף לניצחון.

קבוצה אחרת שאחריה אנו נוטים לעקוב בשלב הזה של העונה היא מארוסי, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, שעבדה קשה כדי לנצח 74:78 את פאוק סלוניקי. אצל מארוסי, שמדורגת רביעית (מאזן 1:2) בלט בעיקר דמיטריוס מברואידיס, שסיים עם 17 נקודות. אחריו סיים וויליאם קייס עם 16.

פרישטרי הדהימה את אא"ק אתונה בחוץ 79:88 בזכות הצגת יחיד של ג'יימי ארנולד, שחקנה לשעבר של נבחרת ישראל, מכבי ת"א והפועל ירושלים, שקלע 29 נקודות, הוסיף 9 ריבאונדים וחסימה ועלה לראשות טבלת הקלעים בליגה היוונית. טורין פרנסיס, אקס הפועל ירושלים, קלע 10 נקודות וקלט 7 ריבאונדים עבור אא"ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully