וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס ממשיכה להפציץ חמישיות

הגברת הזקנה התגברה על ההפסד בנאפולי עם 2:5 מרשים על אטאלנטה החלשה. קטאניה ונאפולי נפרדו ב-0:0 בסיציליה

יובנטוס אמנם הפסידה לנאפולי 3:2 במחזור האחרון, אבל גם הערב (שבת) היא הוכיחה שגם כשמדובר במשחק חוץ היא לא רק מפציצה, אלא ממשיכה לעשות את זה בחמישיות. הפעם היא הביסה את אטאלנטה 2:5 בערב שפתח את המחזור ה-12 בליגה האיטלקית. בזכות הניצחון, הגברת הזקנה צימקה את הפער מהמולכה אינטר, לפחות באופן זמני, לארבע נקודות.

מאורו קמוראנסי פתח בחגיגה של יובה בדקה ה-36 , אז הוא נהנה מהרמה נהדרת של גרוסו מצד ימין כדי לנגוח פנימה. כעבור דקה וחצי אותו קמוראנסי השתלט על הרחקה אומללה של הגנת אטאלנטה כדי לכבוש מ-14 מטרים ולקבוע 0:2. המארחים התאוששו בדקה ה-51, כשגם הם נהנו מטעויות בהגנה של יובה, ובמקרה הזה חאיימה ולאדס הצ'יליאני נהנה ממסירת עומק טובה כדי להכניע את בופון. ארבע דקות מאוחר יותר היה זה פליפה מלו עם פצצה מ-25 מטרים לחיבורים, שקטע את המומנטום והעלה את האורחים ל-1:3. פאביו קראבולו, שהגיע השנה מרג'ינה, צימק שוב לאטאלנטה בדקה ה-71, אבל יובנטוס לא הפסיקה לתקוף. קמוראנסי שלח מסירת רוחב לדייגו שכבש את הרביעי בדקה ה-84, ודויד טרזגה נהנה מעוד בישול מפרגן כדי לכבוש מעמדה נוחה כשנותרו שלוש דקות לסיום, ולסגור את החגיגה.

עוד לפני המפגש הזה התקיים המשחק בסיציליה בין קטאניה לנאפולי הלוהטת והסתיים ב-0:0 חלש ומאכזב. השיפור המתמיד מאז הגעתו של וולטר מצארי, שניצח בשלושה משחקים וסיים בתיקו דרמטי מול מילאן בבית, הביא את אוהדי נאפולי לחלום בגדול על מקום באירופה ואולי אף בליגת האלופות. מהמקום השישי קיוותה נאפולי לעשות צעד נוסף קדימה מול קטאניה, שהפסידה שלושה משחקים ברציפות וחסרה שמונה שחקני סגל בגלל פציעות והרחקות.

על כר הדשא התנהל משחק לא טוב, כשקטאניה הייתה המסוכנת יותר עם מצבים של ג'וזפה מסקארה והיפני טקיוקי מורימוטו. מצארי שלף מהספסל את הנשק הסודי, חסוס דאטולו, אבל גם הארגנטינאי לא הצליח לצד כריסטיאן מאג'יו ומארק האמסיק להעיר את הקישור ולהזין את החלוצים. תיקו מאופס עלוב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully