וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לא חלמנו על התחלה כזאת של העונה"

7.11.2009 / 20:17

מאמן גלבוע/גליל מאושר אחרי ה-66:101 המדהים על חיפה. אשכנזי: "אין לי הסבר לזה". טיילר המורחק יחמיץ את חולון

לפני תחילת המשחק הערב (שבת) בין הפועל גלבוע/גליל עליון למכבי חיפה העריכו עודד קטש ואבי אשכנזי כי יתפתח משחק צמוד, וקשה להעריך מי תנצח. אחרי שני ניצחונות במשחקי ההכנה במפגשים בין הקבוצות, לא הופיעה מכבי חיפה לאולם בגן נר וספגה תבוסה כואבת 101:66, מידי ג'רמי פארגו וחבריו שהציגו משחק קבוצתי מרהיב. אם לא הספיקה התבוסה הקשה, אז לצרות של אבי אשכנזי הצטרף מרפק ששלח ג'רמי טיילר לפניו של מוטי מוסקוביץ', ולאחר מכן הגיעה גם ההרחקה של כוכב התיכונים, שלא ישחק במשחק הליגה בשבת הבאה מול הפועל חולון.

קטש: "ככה אנחנו צריכים לשחק כל העונה"

"ההגנה שלנו עושה את כל ההבדל", אמר עם סיום המשחק מאמן גלבוע/גליל עודד קטש, "גם אם קלענו 100 נקודות זה נובע מהביטחון של ההגנה. היינו מאוד יציבים לאורך כל המשחק, וגם בדקות הפחות טובות לא התייאשנו, ככה אנחנו צריכים לשחק כל העונה. מתחילת הליגה אנחנו מתאמנים הרבה יותר טוב, השחקנים מקבלים ביטחון, אבל לא חלמנו על כזאת התחלה של העונה".

קטש אף הוסיף על הפציעה של הסנטר טוני גפני ועל המשמעות שלה: "כרגע גפני השחקן שלנו ואנחנו מחכים לו ומקווים שהוא יהיה בריא. זה שאנחנו מסתדרים בלעדיו זה לא אומר שאנחנו לא צריכים חיזוק. לאורך העונה אנחנו נצטרך שחקן מתחת לסל".

מי שהבריק אחרי שני משחקים לא טובים הוא בריאן רנדל, שקלע 13 נקודות: "אני חושב שחזרנו למסלול. באופן אישי היו לי שני משחקים ראשונים לא טובים. כשג'רמי פארגו ואייזאה סוואן משחקים טוב, כל הקבוצה נראית טוב. שמתי יותר מדי לחץ על עצמי במשחקים הראשונים".

על חבריו החדשים הוסיף רנדל: "ג'רמי הוא שחקן מיוחד, יש לו אינסטינקטים מדהימים. כשיש מישהו עם כל כך הרבה תשוקה ויכולת, זה הרבה יותר קל לשחק כדורסל, לכל הקבוצה. השנה יש לנו יותר כישרון מהשנה שעברה. זה היה קשה לאבד את בריאן רוברטס וגל מקל, אבל קיבלנו את פארגו ואת גפני. אני חושב שלקבוצה הזאת יש את מה שהיה חסר לנו שנה שעברה".

אשכנזי: "אין לי שום הסבר לאיך שנראינו"

בצד השני תצטרך סגנית האלופה לאסוף את השברים של המשחק מהר, כי אחרי שלושה מפגשים מול קבוצות שמסומנות כקבוצות צמרת, לחיפה יש ניצחון אחד בלבד. "אין לי שום הסבר לאיך שנראינו", אמר בסיום מאמן הקבוצה, אבי אשכנזי. "נצטרך לראות איך אנחנו מרימים את השחקנים. בחצי הראשון אף שחקן לא הגיע, אף אחד לא היה מרוכז, יום רע. בתקופה האחרונה אנחנו מתאמנים יפה מאוד, באינטנסיביות, היום זה לא בא לידי ביטוי. גליל שיחקו טוב מאוד, אנחנו רע, והשילוב יצא רע".

המאמן החיפאי המשיך לסכם: "גם בשנה שעברה היו לנו משחקים כאלו. לאורך כל הקריירה שלי היו משחקים כאלה. נצטרך לתקן את הליקויים. אני לא יכול להבטיח שום דבר לקהל, יש גם תצוגות כאלו. הקהל תומך, אבל הנקודה היא איך נביא את היכולות שלנו יותר טוב. בהכנה שיחקנו יותר טוב מאשר בליגה, ככה שבטוח שיש לנו עוד הרבה עבודה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully