וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא מחפשים לעשות מהפכות"

7.11.2009 / 19:21

מנג'ר מכבי ת"א אמר אחרי התיקו מול מכבי פ"ת: "הקהל מאוכזב בצדק, אבל המטרה היא מקומות 1-5". לוי: "מי שמתאים, משחק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

המחזור התשיעי בליגת העל הציג הערב (שבת) משחק סוף עונה. מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה נפגשו באיצטדיון רמת גן, כשהראשונה מנסה להתאושש מהדרבי והשנייה להמשיך במומנטום ולברוח מהתחתית, אך על כר הדשא ראינו כדורגל מאכזב וחסר השראה שאיכשהו הצליח לייצר שני שערים בדרך ל-1:1 בסיום. תמיר כחלון הבקיע בבעיטה מהאוויר את שער היתרון של הצהובים בדקה ה-33, אבל עשר דקות לאחר מכן איזן עומר דמארי מקרוב עבור פתח תקוה. אוהדי שתי הקבוצות יצאו מאוכזבים מהאיצטדיון הלאומי, כששני המאמנים שומעים שריקות בוז וקריאות להתפטר. כשמשער 4 קראו למנג'ר אבי נמני להתפטר, אוהדים משערים אחרים עודדו אותו, כמו גם המנהלים אביב בושינסקי ועוזי שעיה.

נמני מנתח בצורה קרה

אבי נמני התייחס לשריקות הבוז של חלק מהאוהדים הצהובים בתום המשחק: "אם הקהל מאוכזב, זה בצדק. זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח, במיוחד אחרי שבמחצית הראשונה שלטנו ומכבי פתח תקוה לא סיכנה אותנו. אנחנו סופגים שערים טיפשיים, אבל גם אם ספגנו בדקה ה-45 היינו צריכים לדעת לחזור למשחק. המחצית השנייה הייתה מאוד מאכזבת. במחצית הראשונה הגענו למצבים לפני ואחרי הגול, אבל במחצית השנייה לא סיכנו את השער. הם סגרו טוב מאוד ואנחנו ניסינו להיכנס דרך האמצע בצורה לא טובה".

המנג'ר הוסיף: "ננתח את המשחק בצורה קרה, יש לנו פגרה של שבועיים ולאחר מכן נקבל החלטות. זה הסגל שיש לנו ואנחנו לא מחפשים לעשות מהפכות. אנחנו מאמינים במי שנמצא פה ואנחנו מסתכלים קדימה. אני לא יכול לבוא בטענות לאף שחקן שהוא לא נתן מעצמו. לפעמים הולך יותר ולפעמים הולך פחות".

על תגובות האוהדים אמר נמני: "נמני: "אני מבין את הקהל במאה אחוז. כמו שאני הייתי מאוכזב, כך גם הקהל היה. המטרה שלנו היא מקומות 1-5 וכל דבר אחר יהיה כישלון. אנחנו רוצים לבנות על שחקני בית שיתנו את הטון בשנים הבאות. היו שחקנים שנלחצו מהקהל, אבל הם חייבים לדעת שגם ברגעים קשים צריך להיות חזקים. מי שרוצה להתעסק בכדורגל, שיידע שיש גם דברים כאלה. אני לא יודע אם לא דיברו אלי ככה בעבר, אבל מותר לקהל למחות".

תמיר כחלון, שחזר להרכב אחרי מספר שבועות בהם היה פצוע, לא הסתיר את האכזבה שלו בסיום למרות שכבש את השער של המארחת: "אנחנו קצת מצטערים לאכזב את כל הקהל שבא לפה, אבל אנחנו צריכים להמשיך ונקווה שבמשחק הבא יהיה בסדר. אני שמח שכבשתי, אבל חבל שלא ניצחנו. ננסה לתקן במשחק הבא ולנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רוני לוי מסתפק בנקודה

רוני לוי התייחס לכך שבהרכב מכבי פתח תקוה פתח רק זר אחד: "זר אחד שלנו, טריאנוב, הוא מהזרים היותר טובים בארץ, אבל אני לא משחק עם שחקנים לפי תעודת זהות אלא עם שחקנים שמתאימים לפי המשחק. בוסיץ' הוא חלוץ טוב מאוד, אבל היום העדפתי לשחק עם חלוצים מהירים. לא נפלנו עם חמישה זרים כי יש לנו רק שלושה".

על המשחק אמר המאמן: "אני חושב שהיה לנו משחק בסדר. הגענו לכמה מצבים שהיינו חייבים לנצל. השמועות על מעמדי היו שטויות, אבל ככה זה. כשהתוצאות פחות טובות יש אכזבות וזהו. לשחק מול מכבי בבית שלה, גם כשהיא משחקת רע, זה אף פעם לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully