וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכונת חיים

בני יהודה חזרה לשכונת התקוה כדי להתגבר על התיקו בעכו, וניצחה את רעננה 1:2. פדרו גלבאן כבש צמד, אבי סופר צימק

בני יהודה שמרה הערב (שבת) על מעמדה כקבוצת צמרת בליגת העל, אחרי שניצחה את הפועל רעננה 1:2 במשחק שהתקיים בשכונת התקוה עקב שזרוע חורף בבלומפילד. כנראה שזה היה האצטדיון המיתולוגי שהחזיר את הזהובים לחיים, וגם את פדרו גלבאן שכבש צמד בדקות 45 ו-58 כדי לבסס את מעמדה של בני יהודה בחלק העליון באמת של הטבלה.

עם זאת, גיא לוזון יצטרך לקחת בחשבון סוג של התפרקות של קבוצתו ב-10 הדקות האחרונות של המשחק, בהן האורחים מרעננה כמעט והצליחו להשוות. זה התחיל בשער מצמק של אבי שופר, והמשיך בשלוש הזדמנויות מצויינות של רעננה לקראת תוספת הזמן.

מהלך המשחק

אחרי שישב על השער של רעננה לאורך כל המחצית הראשונה, פדרו גלבאן הצליח לספק קבלות בדקה ה-45, כשקיבל מסירה מצויינת ומצא את עצמו לבד מול שאול סמדג'ה, כדי לכבוש מארבעה מטרים ולהעלות את בני יהודה ל-0:1. 13 דקות מפתיחת המחצית השניה גלבאן השלים צמד והעלה את הזהובים ליתרון 0:2.

רעננה חזרה למשחק בדקה ה-75, כשכדור קרן מצד שמאל מצא את אבי סופר, שכבש מקרוב וצימק ל-2:1. בדקה ה-80 כפיר אדרי יכל לסגור עניין כשהצליח לחדור לרחבה, אבל החמיץ מ-14 מטרים. בדקה ה-84 רעננה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שתמיר פור נכנס בצורה מכוערת בחסן אבו זייד והורחק. דודו ביטון, שנכנס כמחליף ברעננה, יכל להשוות שלוש דקות לסיום אבל החמיץ מתוך הרחבה. דקה לאחר מכן דין מורי הציל שוב את בני יהודה כשהרחיק מהקו, אחרי הדיפה לא טובה של איינוגבה שסיכנה את השער של המארחים.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, מהראן ראדי, עומרי אפק, לירן כהן (חסן אבו זייד, 81), פדרו גלבאן, אלירן עטר (משה ביטון, 80)

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, גיא כוואז (דודו ביטון, 81), אבי סופר, איתי טואף, עמרי עטיה, תמיר פור, גילי קופר, רועי לוי, סטיבן כהן, רז כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully