וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1

מכבי ת"א לא הצליחה להתאושש מההפסד בדרבי, וסיימה ב-1:1 חלש עם מכבי פ"ת במה שנראה כמו משחק מרכז טבלה טיפוסי

במכבי תל אביב ליקקו במשך השבוע את פצעי ההפסד בדרבי העירוני, ואחרי שראו את האדומים חוגגים גם בווינה במסגרת האירופית קיוו להתנחם בניצחון ליגה על מכבי פתח תקוה באיצטדיון רמת גן, זאת בעקבות שזרוע החורף שעובר בלומפילד. האורחים, מצידם, רצו להמשיך במגמת ההשתפרות, עלו בהרכב זהיר ולוחמני ויכולים לחזור לפתח תקוה מרוצים הערב (שבת) עם 1:1 מכובד, אך כזה שמשאיר אותם קרוב לחלק המסוכן של הטבלה. אוהדי שתי הקבוצות הלכו הביתה עצבניים, כשמשער 4 קראו למנג'ר אבי נמני להתפטר בניגוד לאוהדים משערים אחרים שעודדו אותו, כמו גם המנהלים אביב בושינסקי ועוזי שעיה.

לירן שטראובר שוער מכבי תל אביב. יותם רונן
גם הוא לא אוהב את מה שראה. שטראובר/יותם רונן

אבי נמני ביצע שינויים בהרכב מכבי תל אביב, כשהוריד לספסל את יובל שפונגין ושרן ייני לטובת דור מלול ותמיר כחלון. אחרי 33 דקות חלשות וללא מצבים מיוחדים, כחלון הראה מדוע נמני מאמין בו ושלח מהאוויר כדור מדויק לרשת של אוהד כהן, אחרי בישול של איביצ'ה אילייב, לו שוב היה משחק בינוני מאוד.

מכבי פתח תקוה הציגה בקישור בעיקר את דן רומן, שרצה להוכיח למכבי תל אביב שמיהרו לוותר עליו, ובהתקפה את עומר דמארי, אשר על הפוטנציאל שלו דיבר מאמנו רוני לוי לא פעם. החלוץ הצעיר הפגין כוח ומהירות, הראה את הגב לרונאלד ראלדס במספר מאבקים והתכבד בשער השיוויון לפני הירידה להפסקה.

כמו בדרבי, מכבי תל אביב נראתה חסרת ברק בלא מעט שלבים של המשחק ובעיקר נטולת מחץ בחלק הקדמי. יובל אבידור לא מסוגל לשחק כחלוץ יחיד וברגעים רבים נראה אבוד לגמרי וברח לאגפים, כשגם שם חוסר הביטחון עמד לו לרועץ. במחצית השנייה ביצעו שני המאמנים שינויים, אבל רמת המשחק רק הלכה וירדה ונראה כי על המגרש לפחות הסתפקו שחקני שתי הקבוצות בנקודה. כך נראה משחק מרכז טבלה טיפוסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מהלך המשחק

דקה 2: כדור חופשי של רומן מצא את הראש של יחיאל, שמקרוב נגח החוצה. כמעט שער תוצרת האקסים הצהובים, שקיבלו פרחים לפני המשחק.

דקה 13: טעות קשה של ניצן דמארי ואוהד כהן שהתברברו עם הכדור ביניהם, אבל אבידור לא הצליח להפוך את המצב לשער. שבחון קיבל את הריבאונד ובעט לרשת החיצונית.

דקה 19: פעולה יפה של שבחון שחררה את גפני בצד שמאל, אבל הבעיטה החזקה של המגן יצאה החוצה.

דקה 26: שבחון שוב ניסה מהפינה הימנית של הרחבה, ופעם נוספת הכדור נעצר ברשת החיצונית.

דקה 33: גול! אילייב הגביה מצד שמאל של הרחבה וכחלון מהאוויר בעט מדויק לפינה השמאלית התחתונה של אוהד כהן. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 43: גול! סרסור העביר מימין לבוקסנבוים, שטראובר עצר את הכדור הראשון שלו ובריבאונד מסר בוקסנבוים לעומר דמארי ששלח פנימה ממטר לרשת החשופה. 1:1

דקה 50: טעות קשה של גפני איפשרה לסרסור לפרוץ בודד בימין, אבל המסירה של החלוץ למרכז הרחבה הייתה רעה, פרדה התבלבל והכדור הורחק.

דקה 54: בוקסנבוים מצא במסירת עומק חכמה את סרסור, שבעט חזק משבעה מטרים וסחט הצלה יפה משטראובר.

דקה 55: רומן הגביה קרן משמאל, יחיאל החופשי נגח מקרוב למשקוף השער.

דקה 85: המחליף צמח נותר פנוי ברחבה, אבל מזווית אלכסונית בעט לרשת החיצונית.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, איגור טומאסיץ', רונאלד ראלדס, רוני גפני, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (אנדריי קומאץ', 61), תמיר כחלון (ציון צמח, 70), איביצ'ה אילייב, יובל אבידור (עמנואל מאיוקה, 76).

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אבי יחיאל, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון (אסי משיח, 58), דן רומן, ונצ'ו טריאנוב, דני פרדה, עומר בוקסנבוים (טל בן חיים, 63), רוביל סרסור (דובב גבאי, 86), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully