וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע הפדרציה: איטליה כבר ב-0:2 על ארה"ב

פנטה הביסה את אלקסה גלאץ' 3:6, 1:6, סקיאבונה התגברה על אודין עם 6:7, 2:6. ברטולי תפגוש את רזאי בגמר בבאלי

גמר גביע הפדרציה בין איטליה לארצות הברית נפתח היום (שבת) בניצחון חד צדדי של פלאביה פנטה על אלקסה גלאץ' 3:6, 1:6, שהעלה את האיטלקיות ליתרון 0:1. בהיעדרן של ונוס וסרינה וויליאמס מהמפגש, הנבחרת האיטלקית הגיעה כפייבוריטית מובהקת על משטחי החימר של רג'יו קלאבריה, ופנטה המצוינת לא נכנסה לשאננות מול המדורגת 132 בעולם ודרסה אותה ללא רחמים.

המדורגת 11 בעולם הריצה את האמריקאית בת ה-20 מצד לצד על החימר, ונעזרה בשבירה מוקדמת במשחקון השלישי כדי לסגור את המערכה הראשונה בתוצאה 3:6. את המערכה השנייה פתחה דווקא גלאץ' עם שבירה כבר במשחקון הראשון, אבל פנטה התעשתה וניצחה בששת המשחקונים הבאים כדי להביא לאיטליה את הנקודה הראשונה במפגש.

בהמשך עלתה מלאני אודין בת ה-18, שעשתה את כל הדרך לרבע גמר אליפות ארצות הברית האחרונה, למשחק השני מול פרנצ'סקה סקיאבונה המנוסה בניסיון לאזן את המצב במפגש. אודין פתחה היטב ושברה ראשונה את האיטלקיה, אך במצב של 2:4 לזכותה הגשמים ברג'יו קלאבריה הפסיקו את ההתמודדות זמנית. לאחר שהמשחק התחדש המומנטום עבר לצד של סקיאבונה, שניצלה 31 טעויות בלתי מחייבות של אודין במערכה הראשונה כדי לנצח בסופו של דבר בשובר שוויון 6:7.

המערכה השניה המשיכה במומנטום דומה, כשהפעם זה הלך הרבה יותר חלק עבור האיטלקית, שניצלה 4 מ-4 אפשרויות השבירה שלה כדי לנצח בקלילות 2:6 במערכה, ובמשחק כולו, שערך שעה ו-37 דקות. איטליה עולה ל-0:2 במפגש, כשמשחקי היחידים הבאים תנסה אודין להציל את הסיפור מול פנטה, כשאלקסה גלאץ' תפגוש את סקיאבונה.

* מריון ברטולי עלתה לגמר טורניר המאסטרס בבאלי, אחרי שגברה 1:6, 3:6 על קימיקו דאט קרום היפנית. הצרפתיה המדורגת ראשונה בטורניר שהדיחה את שחר פאר בשלב הבתים, תפגוש בגמר את בת ארצה ארווני רזאי, שלא התקשתה בחצי הגמר השני מול מריה חוזה מרטינז סנצ'אז וניצחה אותה 2:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully