וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "יש משהו מיוחד בבניין הזה"

קינג ג'יימס המשיך לפלרטט עם הקהל בניו יורק גם אחרי הניצחון בגארדן: "אין לי לוח זמנים מתוכנן לקבלת ההחלטה על עתידי"

לוח המשחקים של העונה זימן לקליבלנד ביקור אחד בלבד בניו יורק, ואוהדי הניקס ניצלו את ההזדמנות היחידה שעוד נותרה להם כדי לנסות לכבוש את ליבו של לברון ג'יימס במפגן אהדה לא מוכר עבור שחקן יריב במדיסון סקוור גארדן. הניו יורקרים הריעו ל-MVP המכהן והניפו שלטים הקוראים לו לשכוח מקליבלנד הקטנה ולהגיע להושיע אותם מצרותיהם בקיץ.

על פי הספירה הקפדנית של החולמים ביציעי הגארדן נותרו עוד 236 ימים בלבד עד הראשון ביולי, התאריך בו יוכל קינג ג'יימס להשתחרר מחוזהו הנוכחי בקאבס ולהפוך רשמית לשחקן חופשי. לרגע הזה מחכים בתפוח הגדול כבר שנתיים, ומירב ההעברות וההחתמות של הקבוצה בפרק הזמן הזה נעשו מתוך כוונה לחסוך מקום תחת תקרת השכר על מנת להציע ללברון את החוזה הגבוה ביותר האפשרי, כשהוא מצידו מסרב בתוקף להתכחש לרצונו להגיע אל השוק הגדול בעולם, למרות הצהרות הנאמנות הקלושות שלו לקליבלנד.

גם הפעם נטל מספר 23 של הקאבס חלק פעיל במשחק החיזור עם הקהל, כשהקפיד להבהיר עד כמה הוא נהנה מתשומת הלב, והוכיח זאת על המגרש עם פתיחה נהדרת שהכריעה את המשחק כבר ברבע הראשון. למרות שהפעם סיים לברון עם 33 נקודות בלבד (אחרי 50 ו-52 נקודות בשני ביקוריו האחרונים בגארדן), הוא זכה לתרועות רמות במיוחד, אפילו יותר מאלו להם זכו כוכבי היאנקיז, שהגיעו לחגוג את זכייתם בוורד סירייס שלשום.

"האווירה הייתה נהדרת", אמר לברון המחוייך בסיום. "היו הרבה כוכבים באולם, וזה גרם לי להרגיש כמו אמן שכולם באים לראות אותו מופיע. יש משהו מיוחד בבניין הזה". עוד לפני המשחק הוא המשיך להתעקש שטרם החליט לגבי עתידו: "אני באמת מאמין שהעונה אנחנו מסוגלים ללכת רחוק בפלייאוף ולהתמודד על האליפות, וזה הדבר העיקרי שאני מתמקד בו עכשיו. כשאהיה שחקן חופשי זו תהיה הפעם הראשונה בה אהיה במצב כזה, ואני לא יודע מה אעשה. אין לי לוח זמנים מתוכנן לקבלת ההחלטה, ואני רק יודע שאני לא אמהר להחליט בנושא".

מייק ד'אנטוני, שראה את קבוצתו מפסידה בפעם החמישית בשישה משחקים ולא מהווה יריב אמיתי לקאבס למרות חזרה מסוימת למשחק ברבע הרביעי, נראה מרוצה גם הוא בסיום, ובחצי חיוך אמר: "שמונה הדקות הראשונות של לברון היו מגוחכות. בגלל זה הוא ה-MVP של הליגה הזאת ובגלל זה ניו יורק היא מקום מיוחד".

* פורוורד הבולס, טיירוס תומאס, ייעדר 4-6 שבועות מהמגרשים לאחר שסובל מפציעה בידו השמאלית שהגיעה אחרי שהרים משקולות באימון הקבוצה אמש. תומאס החמיץ שניים מהמשחקים הראשונים של שיקגו העונה עקב שפעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully