וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר ללואיס

אחרי האכזבה בצ'מפיונס סיימו ואן חאל ובאיירן ב-1:1 נגד שאלקה והפער מהפסגה כבר 6 נקודות. הופנהיים-וולפסבורג 2:1

צמרת הבונדסליגה צפופה מתמיד, אך דבר אחד אפשר לומר בוודאות. גם אחרי המחזור ה-12 לא תתחלף המוליכה. זאת, לאחר שלברקוזן פתחה את משחקי המחזור עם ניצחון קליל 0:4 על איינטרכט פרנקפורט ומאמנה מיכאל סקיבה, שהדריך במשך שלוש שנים את לברקוזן. בכך פתחה הקבוצה יתרון של ארבע נקודות על פני ברמן השניה, שתארח ביום ראשון את דורטמונד.

במוקד משחקי השבת התקיים עוד מפגש בין קבוצה ומאמנה לשעבר כשבאיירן מינכן ניסתה להתאושש מהאכזבות בליגת האלופות אבל לא הצליחה וסיימה ב-1:1 בלבד נגד שאלקה. האלופה וולפסבורג ניצחה בהופנהיים 1:2 ואילו בתחתית, בורוסיה מנשנגלדבאך ורוברטו קולאוטי נפרדו ב-0:0.

באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 0:4

שלוש שנים אימן מיכאל סקיבה את באייר לברקוזן, צירף וגידל את מרבית שחקני הסגל הקיים, אבל בלברקוזן אף אחד לא נותן הנחות. המשחק נגמר למעשה לאחר 11 דקות. לברקוזן פתחה בסערה וכבשה כבר לאחר 85 שניות. שוער פרנקפורט רלף פרמן בלם ניסיון אחד של ארתורו וידאל, אבל טרנקילו בארנטה היה ראשון לכדור החוזר, הסיט בראש וסטפן קיסלינג, מלך שערי הבונדסליגה שגם זומן השבוע לנבחרת, המשיך פנימה את השמיני שלו העונה.

בארנטה בישל גם את השער השני בדקה השישית כשכדור קרן שלו מצא את הראש של סטפן ריינהארץ שנגח לרשת. עוד חמש דקות עברו והבליץ נמשך עם שער פנטסטי של טוני קרוס בבעיטה מ-18 מטרים. לברקוזן נחה ונהנתה מהחיים, אבל התעוררה לעוד הברקה בדקה ה-86. ריינארץ השאיר את המחליף לארס בנדר בן ה-21 לגלגל פנימה את שער הבכורה שלו בבונדסליגה בהופעתו הרביעית.

באיירן מינכן - שאלקה 1:1

אחרי האכזבה העצומה בעקבות ההפסד לבורדו בליגת האלופות באמצע השבוע, באיירן מינכן ולואיס ואן חאל לא הצליחו להתאושש גם בליגה ושוב באליאנץ ארנה. באיירן עלתה ליתרון בדקה ה-31, אחרי שלוקה טוני הגיע ראשון לכדור חופשי, הנגיחה שלו פגעה בקווין קוראני ומשם הלך הכדור לדניאל ואן בוין שדחק פנימה מתוך רחבת החמש. היתרון האדום החזיק מעמד 12 דקות בלבד, אז הגביה לוקאס שמיץ כדור חופשי וג'ואל מאטיפ הקדים את ההגנה של באיירן ונגח עם הפדחת פנימה.

במחצית השנייה זו היית בעיקר באיירן שדחפה קדימה, הרבה בזכות הכניסה של אריאן רובן במקומו של לוקה טוני בדקה ה-46, אבל השחקנים באדום התקשו להגיע להזדמנויות ממשיות וכשמירוסלב קלוסה או אנטולי טימושצ'וק כבר עשו את זה, הם החמיצו.

בורוסיה מנשנגלדבאך - שטוטגרט 0:0

ביום ראשון הדהימה גלדבאך בנורדבנק ארנה כשהנחילה הפסד ראשון להמבורג (3:2) וקטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, אבל למרות שהיא חזרה לביתה, נגד שטוטגרט שמנסה להתאושש מפתיחת עונה רעה במיוחד, זה עבד פחות טוב, אבל לפחות לא הסתיים בהפסד. שתי הקבוצות בעטו ביחד 38 פעמים לכיוון השערים, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת מהצד הנכון אפילו פעם אחת ונפרדו בתיקו מעט מאכזב, בעיקר מבחינתה של שטוטגרט שרושמת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הופנהיים - וולפסבורג 2:1

הקבוצה של רלף רנגניק הייתה היחידה מבין קבוצות הצמרת שניצחה במחזור שעבר, מה שעזר לה לעלות למקום החמישי, אבל הפעם היא שילמה את מחיר ההחמצות והפסידה לאלופה. מייקוסל הברזילאי, שנמצא בכושר הבקעה טוב לאחרונה, לבש הפעם דווקא את גלימת המבשל כשבדקה ה-23 כדור שלו מצא את הראש של ודאד איביסביץ' והבוסני נגח את שער הליגה החמישי שלו העונה. הופנהיים המשיכה ללחוץ במטרה לכבוש את השער השני, אבל לא הצליחה לנצל מחצית ראשונה עם הרבה מאוד מצבים כדי להכפיל את התוצאה ונענשה לאחר מכן. בדקה ה-52 היה זה זבזדאן מיסימוביץ' שהשווה עבור הזאבים וכעבור חמש דקות בלבד השלים גראפית את המהפך ועכשיו וולפסבורג היא זו שמוליכה. התוצאה הזו נשמרה עד הסיום למרות מאמצי המארחת למצוא שוויון ו-וולפסבוג טיפסה למקום החמישי על חשבון היריבה שלה היום.


משחקים נוספים:

בוכום - פרייבורג 2:1
לבוכום: דייגו קלימוביץ' (65). לפרייבורג: הייקו בוטשר (23), סטפן רייסינגר (90).

מיינץ - נירנברג 0:1
למיינץ: אלקין סוטו (38).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully