וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ושמישהו ינסה לעצור אותם

ארסנל ממשיכה להפציץ, כשהפעם חזרה מוולבס עם 1:4. מנצ'סטר סיטי סחטה 3:3 מברנלי. טוטנהאם - סנדרלנד 0:2

משחק העונה בין צ'לסי, הקבוצה בכושר הטוב בפרמיירליג, לאלופה מנצ'סטר יונייטד יתקיים רק ביום ראשון, אך עוד לפני כן פתחו חמישה משחקים את המחזור ה-12 כשבמוקד, ארסנל חלפה זמנית על פני השדים האדומים עם 1:4 מוחץ על וולבס בחוץ, וכעת הלחץ עובר לשתי הגדולות של אנגליה, מחר בסטמפורד ברידג'.

מנצ'סטר סיטי, שנמצאת בתקופה רעה, רצתה לרשום סוף סוף ניצחון על חשבון ברנלי הצנועה, אבל נפרדה ממנה ב-3:3 מרתק ושוב התאכזבה. טוטנהאם, שאיבדה גובה לאחרונה, ניצחה את סנדרלנד 0:2 ושני הישראלים, טל בן חיים ותמיר כהן, נוצחו במשחקיהן של פורטסמות ובולטון.

וולבס - ארסנל 4:1

מי יעצור את התותחנים? הקבוצה המושמצת של הקיץ התגלתה כאחת האטרקטיביות באירופה. 32 שערים כבשו שחקני ארסנל בפרמיירליג, וזה עוד לפני הערב, ולמרות מכת פציעות בלתי נגמרת. ארסנל מציגה כדורגל התקפי מושלם בניצוחו של ססק פברגאס כשהתיאום בין הצעירים מוליד כדורגל מלהיב, והערב הוליד ארבעה שערים קלילים, ושלוש נקודות נוספות. אם כך, לוולבס, שלא ניצחה את ארסנל 30 שנה, לא באמת היה סיכוי גם במגרשה הביתי, וראינו את זה לכל אורך המשחק. על אף שגאל קלישי הצטרף לרשימת הפצועים של ונגר (שכוללת גם את בנדטנר, דנילסון, פביאנסקי ו-וולקוט), התותחנים המשיכו להציג כדורגל מרהיב, ועלו באופן זמני למקום השני בטבלה, עד המשחק המרכזי מחר.

החגיגה הלונדונית התחילה בדקה ה-28, דווקא בשער עצמי, כשרונאלד זובאר נכנע ללחץ, התבלבל, וקבע 0:1 לארסנל. משם והלאה השתחרר הפקק, ובדקה ה-35 התקפה מתפרצת של ארון ראמזי המוכשר ואדוארדו הסתיימה בבעיטה של השני, שפגעה בג'ודי קראדוק ונכנסה. 0:2 לתותחנים משני שערים עצמיים. השלישי הגיע ממש עם הירידה להפסקה, כשססק פברגאס, שנמצא בכושר אדיר, סיים מהלך קבוצתי נהדר עמוק ברשת, וזה כבר 0:3.

הדובדבן הגיע בדקה ה-66, כשגם אנדרי ארשבין המופלא הצטרף לחגיגה כדי לקבוע 0:4, וכל שנותר לוולבס המסכנה לעשות היה לחפש את שער הניחומים, ולמצוא אותו בדקה ה-89, כשג'ואי קראדוק הבקיע, הפעם לצד הנכון. זה נגמר ב-1:4 "סולידי" לתותחנים המלהיבים, שלא מפסיקים להרשים.

מנצ'סטר סיטי - ברנלי 3:3

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות נראה במנצ'סטר סיטי אולי האמינו שברנלי תהווה יריבה נוחה כדי לחזור מולה למסלול הניצחונות, אבל המיליארדים מאיסטלנדס נתקלו בקשיים ושוב לא ניצחו. כבר בדקה ה-19 נקלעה סיטי לפיגור אחרי שג'ולאון לסקוט נגע בכדור בידו בתוך הרחבה וגרהאם אלכסנדר בן ה-38 כבש מהנקודה הלבנה את שערו הרביעי העונה. 13 דקות עברו וזה כבר 0:2 כשהפעם מי שכובש הוא סטיבן פלטשר אחרי בישול של אקס מנצ'סטר יונייטד, כריס איגלס. יחד עם זאת הקבוצה של מארק יוז סירבה להישבר ובדקה ה-43 חזרה למשחק עם שער של שון רייט פיליפס.

המחצית השנייה כבר הייתה של המארחת, שביצעה בליץ קטן כדי להפוך את התוצאה. קולו טורה היה זה שהשווה בסיומו של מצב נייח בדקה ה-55 וכעבור ארבע דקות בישל שון רייט פיליפס לקרייג בלאמי, שקבע 2:3. כעת היה נראה שהכוכבים התכולים יפליגו לניצחון, אבל המילה האחרונה הייתה של קווין מקדונלד, שכבש בדקה ה-87 וחתם 3:3 מרתק.

אסטון וילה - בולטון 1:5

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בווילה לא התכוונו להמשיך במרה השחורה. הקבוצה של מרטין אוניל פתחה את המשחק בהתקפה רבתי על שערו יוסי יאסקליינן וכבר אחרי חמש דקות כבש אשלי יאנג מקרוב והעלה את וילה ל-0:1. שתי דקות למחצית זה בר 0:2, כשהפעם גבריאל אגבונלהור הוא הכובש אחרי מסירה של ג'ון קארו. רגע לפני הירידה להפסקה הצליח יוהאן אלמנדר לצמק ובולטון ירדה למחצית עם תקווה מחודשת לחזור למשחק.

אז התקוות היו קיימות, אבל המציאות סיפרה אחרת. שער של ג'ון קארו בדקה ה-52 החזיר את וילה לטווח ביטחון עם 1:3 וצמד מהיר של ג'יימס מילנר (72) וקרלוס קוויאר (75) הפך את היתרון של המקומיים למשכנע ביותר. הטרוטרס ניצחו את הקבוצה מבירמינגהאם רק פעם אחת ב-13 המפגשים האחרונים בין השתיים וגם הפעם לא הצליחו לשפר את המאזן. תמיר כהן הוחלף על ידי יוהאן אלמנדר בדקה ה-29 ועוד לפני כן הספיק לספוג כרטיס צהוב אחרי עבירה על ג'יימס מילנר.


בלקבורן - פורטסמות 1:3

טל בן חיים שוב פתח כמגן שמאלי ופומפי עלתה ליתרון בדקה ה-15, כשג'יימי אוהרה הכשרוני, הידוע ברגל שמאל האימתנית שלו עוד מימיו בטוטנהאם, הכניע את פול רובינסון בבעיטה מחוץ לרחבה. פורטסמות' ירדה מעודדת להפסקה, אבל הרוברס היו אלו שניצלו את 45 הדקות הבאות כדי לחזור למשחק. ראשון היה זה ג'ייסון רוברטס המחליף, שהשווה בדקה ה-53 והבלם הניו זילנדי ריאן נלסן נגח את ה-1:2 של קבוצתו אחרי קרן של דייויד דאן בדקה ה-73 והשלים מהפך. רוברטס, עם השני שלו במשחק, חתם בדקה ה-86.

טוטנהאם - סנדרלנד 0:2
לטוטנהאם: רובי קין (12), טום האדלסטון (68).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully