וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: המוליכות נותרו מושלמות

מחזור ללא הפתעות. הפועל ראשל"צ גברה 25:29 על הרצליה, מכבי ראשל"צ טיילה בחולון ומכבי ת"א הזיעה מול רעננה

כל ששת משחקי המחזור השישי של ליגת התקיימו הערב (שישי) כששלוש המובילות שמרו על המאזן המושלם. נס ציונה שהפסידה פעמיים ברציפות חזרה לנצח.

במשחק המרכזי של המחזור ניצחה הפועל ראשל"צ את בני הרצליה 25:29 (12:19). לעיני 200 צופים באולם הביתי, ביניהם גם ההונגרי שאנדור אנדורקה, יו"ר איגוד השופטים האירופי, הרצליה פתחה היטב והובילה 3:4, עד לריצת 0:5 של המארחים שניצלו איבודי כדור רבים של האורחים למתפרצות ושערים קלים. הזר של ראשון, אנדריי וסיוק כבש חמישה שערים והוריד את המארחים להפסקה ביתרון 12:19. שלוש דקות לסיום ביתרון של ארבעה שערים, ראשל"צ איבדה את המרכז שלהם גיל יעקב אחרי שהורחק באדום על פגיעה ללא כדור ביוני רוזנטל. הרצליה עוד צמצמה, אבל הניסיון של עידן מימון שסיים עם שישה שערים עשה את ההבדל שהספיק לניצחון 25:29.

למכבי ראשל"צ, שמתכוננת למשחק האירופי נגד פלנסבורג הגרמנית, משחק החוץ בחולון לא ייחשב אפילו למשחק אימון אחרי שהביסה את הקבוצה המקומית 28:37 (14:22). המשחק היה חד צדדי ומאוד אגרסיבי והסתיים עם שלוש הרחקות. יתרונה של הדאבליסטית לא הוטל בספק בשום שלב במשחק בו הצטיין רועי ביטון הצעיר מראשל"צ עם 7 שערים מ-9 זריקות.

מעודדת אחרי שני ניצחונות רצופים אירחה מכבי קריית מוצקין את אס"א תל אביב שעלתה ליתרון שלושה שערים כבר בפתיחה, הרבה בזכותו של הפיבוט דן מירקוס, שסיים את המחצית עם ארבעה שערים בצד ההתקפי ושלוש חטיפות בהגנה.
מוצקין הייתה רחוקה שער בודד מאס"א שלוש פעמים במהלך המחצית השנייה כשהאחרונה שבהן הייתה חמש דקות לסיום, אלא שהוותק של שחקני תל אביב עשה את ההבדל. בסיום, 25:29 לתל-אביבים.

מכבי תל אביב אירחה בהדר יוסף את מכבי רעננה. האורחת, הקבוצה היחידה בליגה עם חמישה הפסדים ומאזן שלילי מושלם, הובילה רוב המחצית הראשונה שהסתיימה בשיוויון 11:11. גם בתחילת המחצית השנייה רעננה עוד הספיקה להוביל, אבל הרחקתו של רמי אינגל באדום, שברה את חניכיו של גיל רבן ומכבי תל אביב, בעיקר בזכותו של הקיצוני ערן אברמוביץ' ניצחה, בקושי 23:25. במכבי ניתן לציין גם את עומר דבדה עם חמישה שערים.

במשחק אמצע טבלה גברה א.ס רמת השרון בחוץ 29:33 על מכבי פתח תקוה. טונדי עבדול ראשיד הניגרי סיים עם 13 שערים. במשחק תחתית אירחה א.כ. נס-ציונה את הפועל רמת גן. המארחים ירדו למחצית ביתרון 14:19 וברחו לניצחון 31:43 במחצית השניה. אבי עטון שיחגוג מחר 30, חגג על ר"ג עם חמישה שערים, כמו חברו לקבוצה ברק פריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully