וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': חדרה לא עוצרת

הפועל חדרה נשארה מושלמת לאחר 0:2 על ערד והגדילה את הפער מהשקמה שהפסידה לכפר שלם. צפון: ניצחונות למוליכות

המחזור השישי בליגה א' דרום התקיים אתמול (שישי) במלואו, ועמד בסימן בריחתה של הפועל חדרה בצמרת. הקבוצה של צחי תייר גברה במגרשה 0:2 על הפועל ערד משערים של בן פישמן ועידן דוד בפנדל, שמרה על מאזן מושלם ופתחה פער של חמש נקודות מהדולקת אחריה, מכבי השקמה/רמת חן, שהפסידה 2:1 להפועל כפר שלם השלישית.

הפועל הרצליה עלתה למקום הרביעי לאחר ניצחון חוץ 0:1 על עירוני נתיבות, שממשיכה לאכזב ועדיין לא ניצחה העונה. מכבי יבנה אכזבה עם 0:0 במגרשה של קרית מאלכי וירדה למקום החמישי. צפרירים חולון ניצחה את האחרונה בטבלה, הפועל נחלת יהודה, 0:1 ועלתה למקום השישי. כפר יונה של משה גלאם השיגה ניצחון בתוצאה זהה של 0:1 במגרשה של בני טייבה.

שאר התוצאות בדרום:
עמישב פתח תקוה - מבשרת ציון 1:1
מכבי קרית גת - בית"ר כפר סבא 1:2

במחוז הצפוני התקיימו ארבעה משחקים בהם לא הושגו הפתעות. המוליכה, עירוני אום אל פאחם, ניצחה בביתה 1:2 את הפועל עפולה במשחק צמרת ושמרה על פער שלוש נקודות ממכבי כפר קנא, שניצחה 1:3 בחוץ את עירוני קרית אתא. גם מכבי אום אל פאחם במנצחות לאחר 1:3 בחוץ על טירת הכרמל החלשה. במשחק נוסף, גברה מכבי צור שלום 0:1 בחוץ על מ.ס כרמיאל צפת.

בשבת התקיים דווקא בשפרעם הדרבי של טמרה, בו ניצחה בני טמרה את מכבי 1:2. נאיף חוסיין כבש ראשון לזכות בני טמרה בדקה ה-33, אניס אבורומי השווה למכבי בדקה ה-56 ושאדי חמודה הכריע את המשחק עם שער דרמטי בדקה ה-89. ניצחון שלישי ברציפות לבני טמרה.

עירוני ג'ת גברה 0:1 על אסי גלבוע ועלתה בחזרה למקום השני. רוברט ארחיל דאג לשער הניצחון בדקה ה-52. הפועל כפר קנא השיגה נקודה ראשונה העונה (אייל הזימה, 51), בזכות 1:1 מול מכבי כפר קרע (עלא רביע, 15) . עירוני טבריה הביסה בחוץ 2:5 את בני ג'דידה. מאהר ג'בארין (10), מוטי בן חמו (66), כפרי אזולאי (80 ו-89) ואבי עמר (82) כבשו לזכות טבריה, איקרמי כיאל (42 ו-90) צימק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully