וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל רעננה: בונים על תקדים עכו

העולה החדשה מקווה להפתיע את הזהובים כמו שעשתה עכו בשבת. צעירי ולירן כהן בהרכב. 400 כרטיסים נותרו למכירה

בני יהודה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם וסיימה את ההכנות לקראת ההתמודדות בה תארח מחר הקבוצה את הפועל רעננה במשחק שיתקיים באצטדיון המיתולוגי בשכונת התקווה עקב שזרוע החורף במשטח הדשא בבלומפילד (שבת, 19:00).

המאמן גיא לוזון יערוך שני שינויים בהרכב הראשון לעומת ההרכב שפתח נגד עכו בשבת שעברה. לירוי צעירי יפתח במקומו של חסן אבו זייד ויתופקד בקישור האחורי לצידו של מהראן ראדי כאשר לירן כהן יפתח באגף שמאל של הקישור על חשבונו של משה ביטון שירד לספסל. לוזון ייחסר מחר את הקשר הקרואטי סיניסיה ליניץ' החולה וכן את אסי בלדוט שסובל עדין משברים בצלעות ובקבוצה הוחלט שלא לסכנו ולתת לו עוד זמן להחלמה.

לפני האימון נערכה אסיפת וידאו קצרה בה הקרין לוזון לחניכיו קטעים ממשחק התיקו נגד עכו והתעכב על מה שטעון שיפור, במיוחד בפרמטרים של הנעת כדור מהירה יותר ואגרסיביות במרכז המגרש. לוזון ביקש משחקני ההגנה שלו לשחק פשוט ולא להסתבך ונתן כדוגמא את צמד הבלמים ג'ון טרי וריקארדו קראבליו מצ'לסי, שמשחקים בתיאום מושלם, מחפים אחד על השני ולא מסתבכים בתוך הרחבה.

היושב ראש חזי מגן נשא דברים בפני השחקנים וביקש להזכיר להם שהחזרה למגרש המיתולוגי לא תעזור להם החל משריקת הפתיחה, "המגרש הזה לא יביא לכם שום נקודה אם לא תילחמו ותתאמצו במשחק עצמו. תביאו נחישות והקרבה וכך תשאירו את הנקודות כאן בבית", אמר מגן לשחקנים.

למרות החזרה הפיקנטית לשכונת התקווה, לא נרשמה הסתערות של אוהדי הקבוצה על הכרטיסים למשחק. המשטרה כזכור אישרה 3000 צופים והנהלת בני יהודה העמידה למכירה כ-1600 כרטיסים עבור האוהדים הזהובים. לוואלה ספורט נודע כי כ-400 כרטיסים עדין נותרו למכירה ליציע 5 ומחר תתקיים מכירה מוקדמת החל מהשעה 08:00 בבוקר בקיוסק "כתום" הצמוד למגרש בשכונה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, מהראן ראדי, עומרי אפק, לירן כהן, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

אלי כהן עובר לשיטת היהלום

לאחר שרשמה ניצחון ראשון אי פעם בליגת העל והצליחה להחלץ מהמקום האחרון, הפועל רעננה תנסה לצאת בכבוד מהמפגש מול בני יהודה ואולי אף לגנוב ניצחון. ברעננה מבינים כי בני יהודה קבוצה מעל לרמתם, אך מציינים כי בכדורגל כל תוצאה אפשרית. במועדון ציינו כי רק בשבוע שעבר הפועל עכו, המדורגת אחרונה בטבלה, הצליחה למתוח את בני יהודה כמעט עד לסיום ולצאת בתיקו מכובד (1:1).

אלי כהן יכול, לראשונה מזה תקופה ארוכה, לבחור הרכב מתוך סגל מלא לאחר שרועי לוי ואבי קנפו שבו לאימונים לקראת סוף השבוע ויהיו כשירים למשחק. לוי אף צפוי לפתוח בהרכב על חשבון דודו ביטון כדי לעבות את מרכז המגרש. כהן צפוי לעלות במערך היהלום, כשסטיבן כהן במרכזו, ועל ידי כך לנסות ולמקסם את יתרונות הקישור והאגפים של הקבוצה ולנסות לבטל את יתרונה האיכותי של בני יהודה.

פרט לשינוי במערך צפוי כהן להמשיך עם אותו הרכב שניצח את הפועל פתח תקוה בשבת האחרונה. שאול סמדג'ה יפתח בין הקורות ומלפניו הבלמים אבי סופר ואיתי טואף. באגפים ישחקו גיא קואז ועמרי עטיה. תמיר פור וגילי קופר ישחקו בקישור לצידם של רועי לוי, סטיבן כהן ורז כהן. כריסטאנו דוס סנטוס יפתח לבדו בחוד.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, גיא קואז, אבי סופר, איתי טואף, עמרי עטיה, תמיר פור, גילי קופר, רועי לוי, סטיבן כהן, רז כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully