וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה מטורניר באלי

הישראלית הפסידה למריון בארטולי 6:3, 6:2 בקרב על מקום בחצי גמר טורניר האלופות האינדונזי, וסיימה את עונת 2009

בדרך כלל שחר פאר אוהבת לשחק נגד מריון בארטולי. המאזן של הטניסאית הבכירה של ישראל עמד לפני המפגש עם הצרפתיה בשלב הבתים של טורניר באלי (סך פרסים 600 אלף דולר) על שישה ניצחונות לעומת הפסד אחד בלבד. הפעם, בקרב על מקום בחצי גמר טורניר האלופות, המקבץ את השחקניות המצטיינות בסבב הנשים השנה, פאר ספגה את הפסדה השני מול הצרפתיה, וסיימה את דרכה באינדונזיה. פאר נוצחה 6:3, 6:2 על ידי בארטולי, שהמשיכה לשלב הבא, ובזאת סיימה את הופעותיה בסבב העולמי בשנת 2009.

בארטולי הכניסה את החבטות הראשונות שלה באחוזים גבוהים לעומת פאר (70% לעומת 52% של הישראלית), והצליחה לשלוט בקצב המערכה הראשונה בעזרת ניצול מקסימלי של הגשות אלה, כש-93% מההגשות הראשונות שנכנסו הפכו לנקודות של הצרפתיה. שתי שבירות הוליכו את בארטולי לניצחון 3:6 במערכה.

פאר לא הצליחה להתעשת, נשברה בתחילת המערכה השנייה ובארטולי טיפסה במהירות ל-1:4. פאר הצליחה לשבור במשחקון השישי, אבל ההגשה שלה, תחום בו השתפרה מאוד בתקופה האחרונה, לא עבדה הפעם, ובארטולחי הצליחה לשבור חזרה מיד ולנצח 2:6 במערכה, בדרך לשלב הבא.

* המדורגת שניה בטורניר סמנתה סטוסור מאוסטרליה שברה שיא WTA כשהגישה סרב במהירות 208 קמ"ש. השיא הקודם, אגב, היה שייך לונוס וויליאמס. סטוסור, המדורגת שניה בבאלי, הפסידה 7:6, 7:5 למריה חוזה מרטינז סאנצ'ז מספרד, שעלתה על חשבונה לחצי הגמר. סאנצ'ז תפגוש את ארבן רזאי מצרפת ואילו בחצי הגמר השני יתמודדו ברטולי והיפנית קימיקו דאטה קרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully