וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מכבי פ"ת: כחלון יפתח במקום ייני

נמני מתלבט גם בין מלול לשפונגין בהגנה ובין אבידור למאיוקה בחוד. אצל המלאבסים דני פרדה יחזור להרכב

חלוץ מכבי תל אביב איליה יברויאן יחמיץ את משחקה של קבוצתו נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 17:00, ספורט 1). הארמני, שלא תוכנן בכל מקרה לפתוח בהרכב מול קבוצתו של רוני לוי, לא ייכלל בסגל עקב מתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי וחשש לקרע. ביום ראשון יעבור החלוץ סדרת בדיקות וצילום אולטרסאונד, כדי לאבחן במדויק את חומרת הפגיעה. לעומת זאת, מי שיפתח בהרכב אחרי תקופה ארוכה הוא הקשר תמיר כחלון, שהחלים לגמרי מפציעה בשרירי המפשעה.

אחרי ההפסד הכואב בדרבי בשבוע שעבר, ינסו הצהובים להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות. הבוקר ערכו השחקנים את האימון המסכם וגם היום כמו בכל השבוע התמקדו במיוחד בעמידה נכונה במצבים נייחים נגד הקבוצה וגם לזכותה. הצוות המקצועי הקרין לשחקנים בוידאו את המצבים הנייחים לטובת הקבוצה מהדרבי, והדגיש בפניהם כי עליהם לנצל יותר את המצבים הנייחים ואת הזדמנויות ההבקעה לזכות הקבוצה.

על פי התרגול הטקטי נראה שהמנג'ר אבי נמני מתלבט לגבי שתי עמדות בהרכב הפותח. דור מלול עשוי לתפוס את מקומו של יובל שפונגין בעמדת המגן הימני כאשר גם בעמדת החלוץ הרבה נמני להחליף השבוע בין עמנואל מאיוקה ליובל אבידור. כרגע נראה כי לאחרון ישנה עדיפות מסויימת לקראת מחר אולם בהחלט ייתכן שהזמבי הצעיר יהיה זה שיקבל בסופו של דבר את חולצת ההרכב הראשון בחוד ההתקפה.

הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס, שפתח בהפסד בדרבי, ימשיך גם מחר בהרכב לצידו של איגור טומאסיץ' במרכז ההגנה. מי שיאבד מחר לראשונה מזה זמן רב את מקומו בהרכב הוא הקשר שרן ייני שירד לספסל כאשר ליאור ז'אן וגיז'רמו ישראלביץ' יתופקדו בקישור האחורי. יוסי שבחון ואיביצ'ה אילייב ישלימו יחד עם כחלון את חוליית הקישור של מכבי.

הנהלת הקבוצה הוזילה את מחירי הכרטיסים ליציע המזרחי, לשערים 11-12 כאשר המחירים יעמדו על 60 ¤ למבוגר ו-30 ¤ לנוער וחיילים.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, איגור טומאסיץ' רונאלד ראלדס, רוני גפני, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, תמיר כחלון, איביצ'ה אילייב, יובל אבידור (עמנואל מאיוקה).

דני פרדה חוזר להרכב מכבי פ"ת

הקשר דני פרדה צפוי לפתוח בהרכב מכבי פתח תקוה מול מכבי תל אביב, כך עולה מתוך האימון המסכם של הקבוצה. כזכור, פרדה סופסל בשבוע שעבר לאחר שנמתחה עליו ביקורת בנוגע לעבודת ההגנה במגרש. כעת הוא יחליף את רינאלדו אלדרטה. בשבוע שעבר אלדרטה פתח בהרכב שניצח את אחי נצרת, לאחר שהפגין יכולת טובה במשחק באשדוד, אבל המשיך לאכזב.

כזכור, שלושה שבועות בלבד לאחר שאלדרטה נחת בישראל וחתם בפתח תקוה, עלו הערכות לפיהן הוא ישוחרר בחודש ינואר, זאת על רקע העובדה שרוני לוי החליט שלא לשתף אותו בשלושה משחקים רצופים והסב את ניצן דמארי לעמדת הקשר האחורי. ספסולו של אלדרטה יהיה השינוי היחיד בהרכב בהשוואה להרכב שניצח בשבוע שעבר וזה אומר שאבי יחיאל ימשיך לפתוח כמגן ימני ואילו דמארי כבלם.

טל בן חיים שלא נכלל בסגל בשבוע שעבר יחזור לספסל וצפוי להשתלב במהלך המשחק. לוי הקרין לשחקניו קלטת של מכבי תל אביב, אבל האסיפה הייתה קצרה ולא עלו בה דגשים חשובים לקראת המשחק. הדובר לירן זילברמן החל באופן רשמי את עבודתו במועדון.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אבי יחיאל, ניצן דמארי, מורד מגמאדוב, קובי גנון; דן רומן, ונצ'ו טריאנוב, דני פרדה, עומר בוקסנבוים; רוביל סרסור, טומיסלאב בוסיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully