וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הפועל ר"ג: רוצים להסתכל למעלה

יובל נעים ושחקניו מחפשים ניצחון נוסף שיקרב אותם לצמרת, בהפועל פ"ת הספונסר תומר סיני סילק את מתיאס מהאימון

"מי שלא רוצה להיות בקבוצה הזאת לא יהיה בה, אין פה כוכבים. מחר יש משחק נגד הפועל רמת גן שחייבים לנצח אותו. לא תיקו ולא שום דבר, בלי ניצחון יהיו זעזועים". כך פתח חבר ההנהלה והספונסר תומר סיני את אסיפת הפועל פתח תקוה, לקראת המשחק מול הפועל רמת גן (שבת, 19:00).

סיני סילק מהאסיפה את הבלם עמנואל מתיאס שאיחר לאימון ולמעשה הפעיל עונש על תנאי. מתיאס לא ייכלל בסגל למשחק מחר ואודי חנון שגילה יכולת טובה כשהחליף את מתיאס יפתח. אתמול חזר לאימונים החלוץ עוסמן בשירו, שלא התאמן השבוע בעקבות מתיחה ברצועה הצדית של הברך. זאת למרות ההערכה של הצוות הרפואי בתחילת השבוע, לפיה השחקן ייעדר בין עשרה ימים לשבועיים וחצי. השחקן יעבור מבחן כשירות, למרות שבשלב זה השחקן טוען שהוא כשיר לפתוח. ההערכה היא שניראון יאפשר לו לפתוח ואם השחקן יסבול מכאבים הוא יוחלף.

המגן השמאלי ג'ורג' גברו יפתח בהרכב למרות שהוא עדיין אינו כשיר במאה אחוז. המגן איאד חטובא צפוי לפתוח על חשבונו של אלי אברבנל הפצוע, כשדור הלוי ישחק בקישור האחורי לצדם של קובי דג'אני ועידן סרור.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חטובא, גל כהן, אודי חנון, ג'ורג' גברו; עידן סרור, דור הלוי; קובי דג'אני, גיא צרפתי; אלנתן סלמי, עוסמן באשירו.

בכורה לתייר ברמת גן

הפועל רמת גן תגיע מחר לאורווה לשחק נגד הפועל פתח תקווה ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הנצחון נגד 0:1 סכנין בשבוע שעבר. על פי התרגול הטקטי באימון אמש וגם באימון המסכם נראה כי המאמן יובל נעים יערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר קשר הרכש תומר תייר שחוזהו עבר השבוע בבקרה, יפתח בקישור האחורי במקומו של הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' שהוחלף כבר בדקה ה-30 במשחק הנצחון נגד סכנין.

מלבד זאת לא צפוי נעים לערוך שינויים נוספים כאשר צמד הבלמים גולן חרמון וחיים מלכה יתופקדו שוב בצוותא במרכז ההגנה. תייר יפתח כאמור בקישור האחורי לצידם של וויליאם סוארז ושי חדד, כאשר מור גולן כובש שער הנצחון נגד סכנין, יפתח שוב לצידו של ג'ורג' דאטורו בחוד ההתקפה.

הקשר בן לוז שסובל מחבלה בקרסולו ולא יהיה מחר בסגל, צפוי לערוך בתחילת השבוע הבא צילום MRI לאיבחון חומרת הפציעה. לוז, שסובל מכאבים חזקים בקרסולו, צפוי לחזור רק בעוד כשלושה שבועות למגרשים ובקבוצה ינצלו את הפגרה בשבוע הבא כדי להכשירו. גם החלוץ סרג' איילי שסובל מקרע בשריר רגלו לא יהיה בסגל מחר והוא צפוי לחזור להתאמן בעוד שבועיים. הקפטן תמיר בן עמי, שסוחב פציעה ארוכה בשרירי הבטן והמפשעה החל השבוע באימוני ריצה ובשלב זה עדין לא ברור מתי יחזור לאימונים מלאים עם חבריו.

"אנחנו צריכים לנצח בכל מחיר, גם אם הכדורגל בתור התחלה לא יהיה הכי יפה", אמר המאמן יובל נעים לקראת המשחק מחר. "אנחנו לא באים כפייבוריטים בליגה הזו, גם אם היריבה שלנו מתחתינו בטבלה. ניצחון מחר בפ"ת יוכל אפילו לאפשר לנו להסתכל קצת יותר קדימה בטבלה, אבל בשביל זה נצטרך לעבוד מאוד קשה במשחק" הוסיף המאמן.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, חיים מלכה, בני חדד, תומר תייר, וויליאם סוארז, שי חדד, קובי חסן, מור גולן, ג'ורג' דאטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully