וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל-חיפה: טוני גפני עשוי לעזוב את העמק

6.11.2009 / 11:49

הסנטר של קטש סובל משברי הליכה אשר עשויים להשביתו מפעילות למשך כחודשיים. בשבת פוגשת הקבוצה את חיפה

המחזור השלישי בליגת העל ייפתח בשבת במשחק בו תפגוש הפועל גלבוע/גליל עליון, שטרם הפסידה העונה, את מכבי חיפה (18:15, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: רייניש, עובד, גוריון). בעונה שעברה נפגשו הקבוצות פעמיים בליגה ופעם נוספת בגביע המדינה. במשחק שנערך במחזור הרביעי בגן נר ניצחה הקבוצה של עודד קטש 83:88, והגדילה לעשות שגם בסיבוב השני יצאה עם ניצחון ברוממה 72:79. במפגש בין הקבוצות בשמינית גמר הגביע ניצחה מכבי חיפה 73:75.

על אף שני הנצחונות הנאים במחזורי הפתיחה, בגלבוע/גליל לא מאושרים כלל מפתיחת העונה של הקבוצה. הסיבה העיקרית לדאגות של הקבוצה היא שבר הליכה של הסנטר טוני גפני, לו חיכתה הקבוצה מעל חודשיים, עד שישוחרר ממחנה ההכנה של לוס אנג'לס לייקרס. גפני עלה למשחק מול ירושלים עם חבישה, אך החל מיום שלישי לא הצליח להתאמן בשל נפיחות בקרסול. בקבוצה יחכו לבדיקה נוספת שיעשה גפני, ובמידה ויתברר כי ייאלץ להעדר מעל חודש, הוא צפוי להיות משוחרר. מי שימלא את מקומו של גפני בסגל הוא הסנטר במבה פול, שצפוי להיות מושאל אחרי המשחק להפועל לב השרון מהליגה הלאומית.

במכבי חיפה נשמו לרווחה השבוע אחרי הניצחון הראשון על מכבי ראשון לציון. בקבוצה מגיעים עם סגל מלא למשחק, כאשר גם הגארד-פורוורד החדש של הקבוצה, ריצ'ארד רובי, ישחק ויערוך את הופעת הבכורה שלו במדי חיפה. השאלה העיקרית לגבי הקבוצה החיפאית היא היציבות של הישראלים, כשאף אחד מהם עוד לא נתן שני משחקים טובים. מי שנמצאים בכושר טוב הם צמד הזרים דבון ג'פרסון וג'ייסון ריץ'. בחיפה יתנו במשחק צ'אנס נוסף לסנטר המוכשר ג'רמי טיילר, שעד כה הציג יכולת חלשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully