וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אוסטריה: "חלום הבלהות של ראפיד חוזר"

התקשורת האוסטרית החמיאה להפועל בבוקר שאחרי ה-0:3 בווינה: "הישראלים הכו בראפיד, הרצון לנקמה נגמר בתבוסה"

אחרי ה-5:1 שספגה ראפיד וינה בבלומפילד, בקבוצה ובתקשורת האוסטרית ציפו לנקמה ספורטיבית בהפועל תל אביב מצד השחקנים. 50 אלף הצופים בארנסט האפל שטדיום לא חלמו שקבוצתם תתפרק פעם נוספת מול שחקניו של אלי גוטמן, אבל אחרי 3:0 ביתי, האוסטרים הבינו שהאדומים כנראה גדולים עליהם.

"גרסה חדשה של סיוט", היתה הכותרת ב"קורייר" האוסטרי, שציין כי הפועל תל אביב ניצחה את ראפיד 1:8 בסיכום הכללי. "שבועיים אחרי ה-1:5, הקבוצה מתל אביב הציגה כדורגל גדול יותר, וחלום הבלהות של ראפיד חוזר", החמיא ה"קורייר". בעיתון "וויינר זייטונג" לא חסכו ביקורת מראפיד. "כולם ציפו שראפיד תציג משחק שרחוק מהיכולת שהציגו בתל אביב: יותר נוקשה, מהיר ומאורגן. בפועל, ראפיד וניקיצה ילאביץ' לא ניצלו הזדמנויות, והמערך ההתקפי קרס. היה להפועל תל אביב מזל בשער הראשון, אבל המאמץ של ראפיד בהמשך היה נרפה מדי, הפועל תל אביב הוכיחה שהיא מסתגלת לכל מצב, נטרלה את הפליימייקר סטפן הופמן, ואיימה על ראפיד אפילו ששיחקה משחק הגנתי".

ה"וורארלברג" קרא בכותרת "תבוסה במקום נקמה", וציין כי "מה שהיה אמור להיות נקמה הסתיים בתבוסה כואבת עבור ראפיד. הלילה המר של הירוקים-לבנים נגרם נגרם על ידי קבוצה ישראלית טקטית במלוא מובן המילה. הפועל תל אביב שיחקה בחוכמה וברמה טקטית גבוהה, וידעה לנצל את המיטב מההתקפות המתפרצות".

ב"דר סטאנדרד" נכתב כי "מובילת הבית הפועל כבר מחוץ לתחום של ראפיד, כשהישראלים נהנו במחצית הראשונה מהרבה מזל, אך במחצית השנייה כבר הדהימו את 49 אלף הצופים בווינה עם כדורגל דמיוני. הפועל תל אביב שיחקה הרבה יותר חכם ונכון מראפיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully