וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שבסקרמנטו לא יכול להיות יותר גרוע?

בדיקת MRI שעבר קווין מרטין גילתה שכוכב הקינגס ייאלץ להיעדר 6-8 שבועות, נוצ'יוני נעצר לאחר שנתפס נוהג בשכרות

בזמן שאנחנו מתפעלים מהשתלבותו המהירה של עמרי כספי בסקרמנטו, הקינגס עצמם ממשיכים ללכת מדחי אל דחי, והבוקר (שישי) קיבלה הקבוצה חסרת המזל מבירת קליפורניה חדשות רעות במיוחד. קווין מרטין, שרשם 30.6 נקודות למשחק בחמשת המשחקים הראשונים של העונה, כולל 48 בניצחון היחיד של הקינגס עד כה על ממפיס, עבר בדיקת MRI בפרק כף ידו וגילה כי הוא סובל משבר.

מרטין, ששיחק אתמול בהפסד לאטלנטה למרות הכאבים בידו, יחליט ביממה הקרובה אם לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה של שישה עד שמונה שבועות, או לנסות ולהמשיך לשחק חרף הפציעה, בתקווה שלא להחמיר את מצבו.

ואם כל זה לא מספיק, הלילה נעצר אנדראס נוצ'יוני על ידי המשטרה בסקרמנטו בעוון נהיגה בשכרות. הפורוורד הארגנטינאי נתפס על ידי ניידת מקומית שזיהתה כי רכבו מזגזג בין נתיבים בשעת לילה מאוחרת, ובדיקת אלכוהול מהירה שנערכה לו גילתה שהוא אכן שיכור. נוצ'יוני נלקח למעצר ושוחרר בערבות כעבור שעות ספורות.

נוצ'יוני, שכבר הספיק להתנצל בפני המועדון והאוהדים על התקרית המביכה, עשוי לספוג השעיה על ידי הליגה, בדומה לזו שספג ג'ייסון ריצ'ארדסון מפיניקס שהושעה משני משחקים בגלל עבירה דומה מוקדם יותר העונה.

השעייתו של נוצ'יוני, שהחליף לאחרונה את דזמונד מייסון בעמדת הסמול פורווד הפותח של הקבוצה, עשויה לסלול את דרכו של עמרי כספי לחמישייה, כיוון שמייסון קיבל הלילה רשמית הודעה על שחרורו מהקבוצה בעקבות החתמתו של אימה אודוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully