וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עוד יום רדום בדרום

אשקלון המאכזבת נפרדה ב-0:0 ממוליכת הטבלה, קרית שמונה. 1:2 דרמטי למכבי הרצליה על מרמורק, ניצחונות גם ללוד ובת ים

על הרמה אפשר להתווכח, אבל הליגה הלאומית תמיד מתאפיינת בשני פרמטרים: היא צמודה ובלתי צפויה בעליל. גם שלושת משחקי אתמול (שישי) סיפקו תוצאות מפתיעות שסיבכו את הצמרת. הפועל כפר סבא של תומר קשטן ספגה בדקה ה-89 בהפסד 3:2 לבת ים המפתיעה. הפועל נצרת עילית השיגה ניצחון ביתי על 0:2 עראבה הלא יציבה ואילו בני לוד מהתחתית הדהימה בבאר שבע עם ניצחון 1:2 על מכבי מהצמרת. בשבת התארחה המוליכה מקרית שמונה באשקלון לסוג של מפגש קצוות גיאוגרפי, אבל היא סיימה ב-0:0 ופתחה פער של נקודה בלבד. במשחק האחרון של סוף השבוע ניצחה הרצליה בצורה דרמטית את מרמורק 1:2.

הפועל כפר סבא - עירוני בת ים 3:2

הפועל כפר סבא קיוותה לכבוש את המקום הראשון בלאומית, אך ספגה הפסד מפתיע ואיבדה גם את המאזן המושלם באצטדיון לויטה. גיזי דורבור הליברי כבש ראשון לאורחים כבר בדקה הראשונה, אך אוהד אלגרבלי איזן בדקה ה-10. אקקי מיקוצ'דזה החזיר את היתרון לבת ים בדקה ה-18, ושלומי אזולאי קבע שוב שוויון 10 דקות לפני השריקה להפסקה. שער הניצחון הדרמטי נכבש על ידי יניב סבג בדקה ה-89. בת ים השלימה משחק רביעי ברציפות, עלתה למקום השלישי ואותתה כי יש לספור גם אותה במאבקי העלייה.

נצרת עילית - אחווה עראבה 0:2

מי שעוד יכולה לראות עצמה כקבוצת צמרת לכל דבר היא הפועל נצרת עילית. החבורה של דני גולן שבה הביתה לאחר ההפסד בבת ים בשבוע שעבר, והשיגה ניצחון על עראבה, שמקרטעת מאז פתיחת העונה הטובה. צמד בזק של קאלב אוקונגו בדקות 50 ו-, 55, שכבש לאחר שתי יציאות לא טובות של שוער עראבה שגיא שטראוס, הכריע את המשחק עבור המארחים שנצמדו לעראבה ורמת השרון (לה משחק חסר) עם 15 נקודות במקומות 4-6. מומי זפרן וחבורתו ינסו לחזור לעצמם בשבוע הבא במשחק הצמרת נגד עירוני קרית שמונה.

מכבי באר שבע - בני לוד 2:1

מפגש הקצוות בבירת הנגב הוליד את ההפתעה של משחקי יום שישי, כשהמארחים נכנעו לראשונה במגרשם דווקא מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, שהגיעה לאחר שלושה הפסדים רצופים. יניב איפרגן העלה את באר שבע ליתרון 0:1 בדקה ה-27, אבל לוד נהנתה משער שוויון של גיורגי גבידוארי הגיאורגי חמש דקות לפני ההפסקה. מוחמד עבדלקאדר הצעיר כבש את שער הניצחון בדקה ה-48 והעלה את בני לוד זמנית מעל הקו האדום. באר שבע מאבדת גובה עם הפסד שני ברציפות שדרדר אותה למקום השביעי בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפועל אשקלון - עירוני קרית שמונה 0:0

החבורה של רן בן שמעון שחולמת על חזרה מהירה לליגת העל, הדרימה לאשקלון עם אפשרות לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה, זאת לאחר ההפסד של השנייה הפועל כפר סבא. אשקלון, שניצחה רק פעם אחת העונה והגיעה אחרי חמישה משחקים רעים שערערו את מעמדו של אורי מלמיליאן, קיוותה לצאת לדרך חדשה לעיני הקהל הביתי, אך המשחק התנהל ברובו בצורה לא מדויקת במרכז השדה ושתי הקבוצות מיעטו לסכן את השערים. קרית שמונה נשארת בראש הטבלה, מלמיליאן שכבר ביקש להתפטר ונדחה על הסף, עשוי לעשות זאת שוב.

הפועל מרמורק - מכבי הרצליה 2:1

לאחר שמשחק ההשלמה מול הכח עמידר ר"ג בוטל בעקבות הגשם, הגיעה מכבי הרצליה במטרה לצאת לדרך חדשה, אחרי שלא שיחקה משחק רשמי כבר שבועיים. היריבה הרחובותית הפסידה במחזור הקודם 3:1 להפועל ראשל"צ, כאשר בשמונת המחזורים העונה ניצחה הקבוצה של עופר פביאן פעם אחת בלבד ומחזיקה במאזן ההגנתי הגרוע בליגה. למרות הכל וחרף העובדה שהמשחק הפעם התקיים באשקלון, מרמורק הצליחה לעלות ליתרון משער של אדיב שרעבי בדקה ה-58, אבל אז הגיע הקריסה בדקות הסיום שהבהירה מדוע היא נמצאת בתחתית. בדקה ה-90 היה זה מוחמד חטארי שהשווה עבור האורחים, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן הכריע שי ביטון את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully