וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה, עוד מאבק על דקות משחק

סקרמנטו צירפה סמול פורוורד נוסף לרוטציה בדמות אימה יודוקה. ווסטפאל: "מוקדם להגיד איך זה ישפיע על שאר השחקנים"

פציעתו של פרנסיסקו גארסיה בצירוף פתיחת העונה הקשה גרמה לראשי סקרמנטו לעבות את עמדת הסמול פורוורד, ולהחתים היום (חמישי) שחקן נוסף בדמות אימה יודוקה (32, 1.96 מ'). הסמול פורוורד, שנכנס לליגה בשנת 2004 אחרי שלא נבחר בדראפט, מצטרף לדזמונד מייסון, עמרי כספי, דונטה גרין ואנדרס נוצ'יוני - כולם מסוגלים לשחק בעמדה 3, וחלקם מחלקים את הדקות באופן די שווה עד כה העונה. על פי דיווחים, אמור הפורוורד החדש של הקינגס לקבל כמיליון דולר עד סיום העונה, אם כי חוזהו לא מובטח לגמרי.

יודוקה מחזיק בממוצעי קריירה של 6 נקודות ו-3.2 ריבאונדים. לשיאו היחסי הגיע בפורטלנד של 2006/7, אז זכה ל-28 דקות משחק והשיב ב-8.4 נקודות לערב. היכולת הטובה הקנתה לו חוזה בסן אנטוניו, האלופה המכהנת דאז. לאחר שנתיים לא רעות במדי הספרס הפך יודוקה לשחקן חופשי, לפני שקיבל הקיץ חוזה לא מובטח מפורטלנד ונחתך ממנו ב-22 לאוקטובר, כשהבלייזרס העדיפו לנצל את המקום בסגל כדי להחתים את פטריק מילס, הרכז האוסטרלי הסילוני.

בשיאו, נחשב יודוקה לרול פלייר קלאסי - שומר מצוין שמסוגל לקלוע היטב מחוץ לקשת, וכזה שלא הרבה לבצע טעויות. היכולות הללו הביאו אותו לשחק דקות משמעותיות עבור סן אנטוניו בפלייאוף, ובקבוצה הנוכחית של הקינגס הן עשויות להרוויח לו דקות משחק נוספות. "אנחנו נרגשים מצירוף אימה", אמר נשיא הקינגס, ג'ף פיטרי, לאחר החחתמה החדשה. "הוא שחקן מנוסה, שומר קשוח עם היכולת לרווח את המשחק בצד ההתקפי". מאמן הקבוצה, פול ווסטפאל, הוסיף: "הוא שחקן מגוון שיכול לשחק כשוטינג גארד או כסמול פורוורד. הוא היה חלק מקבוצות מנצחות, כך שהוא יכול לעזור לכל קבוצה בליגה. כל עת שאתה יכול להוסיף שחקן כזה לקבוצה שלך, זה דבר נכון לעשות. מוקדם להגיד איך זה ישפיע על שאר השחקנים", אמר המאמן, בהתייחסו לשחקנים שחולקים עם יודוקה את העמדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully