וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אנחנו ניצור רצף, אין מה לדאוג"

5.11.2009 / 14:31

מאמן בני יהודה, שתארח בשכונה את רעננה, מרגיע. ליניץ' בספק, בלדוט ינוח. אפק: "רוצים לחזור לשחק כמו שאנחנו יודעים"

שני שינויים עומדים על הפרק מבחינת גיא לוזון לקראת המשחק בשבת של בני יהודה נגד הפועל רעננה. על פי תרגול ההרכב שערך לוזון נראה כי הוא צפוי לפתוח עם לירוי צעירי ולירן כהן, שיתפסו את מקומם של חסן אבו זייד ומשה ביטון שיירדו לספסל. לוזון מתלבט בנוסף גם לגבי עמדת המגן הימני כאשר היום (חמישי) תורגלו עוז ראלי ואיציק עזוז לסירוגין בעמדה זו, אבל ההחלטה הסופית תיפול כנראה בסמוך למשחק עצמו.

מהאימון, שנערך שוב בקרית שלום, נעדר הקשר סיניסה ליניץ' החולה, שנמצא בספק לקראת המשחק. מי שבוודאות לא יהיה בסגל הוא הקפטן אסי בלדוט, שסובל עדיין משברים בצלעות. בלדוט עורך אמנם אימונים מלאים אולם המאמן לוזון מעדיף שלא לסכנו ולתת לו להחלים באופן סופי לפני שיחזור למגרשים.

אפק: "לקבוצות שבאו לשכונה תמיד היה קשה"

לוזון התייחס היום לחוסר היציבות של קבוצתו במחזורים האחרונים ואמר: "זה לא שהפסדנו בשבת האחרונה. אנחנו ניצור רצף, אל דאגה, הליגה עוד ארוכה ואנחנו ניצור את הרצף שלנו, אבל לפני שיוצרים רצף, צריך לנצח בשבת. גם מול עכו הגענו למספיק מצבים להכריע את המשחק ונצטרך להיות מאוד סבלניים במשחק ההתקפה שלנו, כמו שהיה מול הפועל חיפה. נצטרך להזיז את הכדור בסבלנות ומנגד גם לא להפקיר את ההגנה שלנו. מול עכו איבדנו את הסבלנות שלנו מהר מדי וזה גרם לכך שגם עכו יצרו נגדנו מצבים במחצית השנייה, דבר שבדרך כלל לא קורה ליריבות שלנו".

הזהובים חוזרים לארח בשבת במגרש המיתולוגי בשכונת התקווה ולוזון נזכר בימים שהגיע לשם כמאמן אורח: "יצא לי להגיע לשכונה כמאמן אורח, עדיין לא כמאמן ביתי, וכמאמן אורח היו לי תוצאות טובות בשכונה ובדרך כלל הייתי חוזר עם נקודות ואני מקווה מאוד שגם הפעם. לי זה אף פעם לא היה סיוט להיות בשכונת התקווה ואני מקווה מאוד שהחבר'ה שלנו ינצחו את המשחק. אני יכול להבטיח שעם כל הכבוד למגרש, אז המגרש לא מביא שום נקודה ומי שצריך להביא את הנקודות אלו הם השחקנים".

גם הקשר עומרי אפק מודע לחוסר היציבות של קבוצתו: "לא היה לנו רצף של ניצחונות. אמנם גם לא הפסדנו, אבל המטרה של קבוצת צמרת היא ליצור רצף ואנחנו נצטרך לעשות את זה. אנחנו מצפים שכבר בשבת נחזור לשחק כמו שאנחנו רגילים ויודעים. בטח בבית, וניקח את שלוש הנקודות. לבני יהודה זו חוויה נעימה לארח בשכונה. לקבוצות שבאו מבחוץ זה היה מגרש מאוד קשה ואני מקווה שבשבת הזו זה יחזור להיות מגרש קשה לאורחים. זו הרגשה ביתית בתוך המגרש הזה ואני מקווה שנשאיר את הנקודות אצלנו. אני חושב שבלי קשר למגרש אנחנו צריכים להראות בכל שבת מה אנחנו יודעים. יש לנו מטרה אחת בראש והיא לנצח ולהתחיל ליצור רצף של נצחונות כדי שבאמת נישאר למעלה לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully