וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יברויאן בספק למכבי פ"ת בשבת

5.11.2009 / 13:39

החלוץ נפגע במהלך האימון ונטש אותו. כחלון תורגל על חשבון ייני בהרכב. במכבי ת"א מעריכים שבוזגלו ישוב תוך שבועיים

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את האימון הטקטי לקראת משחק הבית נגד מכבי פתח תקוה בשבת. ההפתעה הגדולה מתירגול ההרכב של המנג'ר אבי נמני היא הצבתו של הקשר תמיר כחלון בהרכב הפותח, כאשר מי שצפוי לאבד את מקומו בהרכב אחרי הדרבי הוא שרן ייני.

במהלך כל התירגול, הרבה נמני לבצע שינויים ב-11 הפותחים, כאשר שני החלוצים, עמנואל מאיוקה ויובל אבידור, תורגלו לסירוגין בחוד ההתקפה וכך גם הקשרים יוסי שבחון, גיז'רמו ישראלביץ' ואנדריי קומאץ', שקיבלו לפרקים את גופיית ההרכב ובחלקים מהאימון תורגלו במדי ההרכב השני. גם הבוליביאני רונאלד ראלדס תורגל שוב כבלם וצפוי לפתוח בהרכב בשבת. החלוץ איליה יברויאן נפגע במהלך האימון בשריר הירך האחורי וירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה. יברויאן לא חזר להתאמן ומאוחר יותר יתברר מצבו והאם הוא יהיה כשיר לשבת. אגב, קומאץ' נכלל בסגל נבחרת סלובניה לצמד משחקי ההצלבה נגד רוסיה על ההעפלה למונדיאל.

המגן אורי שטרית, שעבר לפני כשבועיים ניתוח בקע, עלה היום לראשונה על כר הדשא ועשה כמה סיבובים של הליכה כשבמכבי מעריכים שהמגן יחזור תוך שלושה שבועות לפעילות מלאה. מי שנמצא בשלבי החלמה מתקדמים הוא גם הקשר מאור בוזגלו, שמחלים מניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו. בוזגלו עובד מדי יום בתכנית שיקום מיוחדת עם הפיזיולוג, בוקי ירון, ובמכבי מציינים שקצב החלמתו משביע רצון וייתכן שכבר בעוד שבועיים הוא יחזור להתאמן עם שאר שחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully