וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקצירי היורוליג

ינאקיס גאה בשחקני אולימפיאקוס, שהביסו את ריטאס וילנה. רומא חגגה ניצחון שלישי העונה. צפו בתקציר משחקי יום ד'

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק

אחרי שהתגברה על המשוכות הכבדות בדמות קאחה ויטוריה וצסק"א מוסקבה, רומא המשיכה אתמול (רביעי) לדהור לעבר ניצחון שלישי ביורוליג שהושג אצל מארוסי (71:83), מה שהשאיר לה מאזן מושלם. ננדו ג'נטילה, מאמן רומא, סיכם: "מאז שניצחנו את קאחה ויטוריה ואת צסק"א, רצינו מאוד לנצח. מארוסי היא קבוצה טובה עם שחקנים מנוסים והייתה להם תשוקה טובה אחרי שהם ניצחו את לובליאנה, מה שהקשה עלינו את העבודה. שיחקנו טוב מספיק ברבע השלישי והרביעי ואנחנו מרוצים מכיוון שיש לנו שלושה ניצחונות. לרומא יש חוזה לשלוש עונות ביורוליג ואנחנו צריכים להוכיח שזה מגיע לנו".

"הניצחון הוזה מוכיח שיש לנו קבוצה חזקה שיכולה להתמודד במשחקים כאלה", אמר אנדרה האטסון, שתרם 13 נקודות. "אני מקווה שנמשיך בדרך הזו. שמחתי לחזור ליוון, מקום שבו הייתי ארבע עונות והיו לי הרבה חברים וזכרונות טובים".

גם באולימפיאקוס מסכמים בסיפוק רב את המחזור השלישי ביורוליג, אחרי ניצחון משכנע על ריטאס וילנה 73:97, שמציב אותם עם מאזן של שני ניצחונות והפסד באופן זמני במקום הראשון. "הקבוצה הראתה לקהל כדורסל טוב", סיכם פנאיוטיס ינאקיס, מאמן אולימפיאקוס את הניצחון הקליל. "שיחקנו טוב במשך כל המשחק, וגם כשאיבדנו מעט את הריכוז בגלל היתרון הגדול, חזרנו והגדלנו את הפער שוב".

"שלטנו במשחק מהדקה הראשונה", הוסיף המאמן. "נאלצנו להתמודד עם קבוצה שרצה וזורקת טוב מאוד, אבל שלטנו בהם. ננסה נמשיך לנסות להשתפר מיום ליום. המטרה שלנו היא להפחית את איבודי הכדור ולהעלות את המהירות, אבל הזמן עושה לו טוב. צריך להיות מוכנים למשחקי הנוק אאוט ואנחנו נלמד מסיטואציות שונות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully