וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהפכו אותי לשק חבטות, אני לא מרביץ יותר"

רון ארטסט הודה שהיה קרוב לעימות אלים עם טרבור אריזה, אבל נזכר בסופו של דבר בהסקת המסקנות מההשעייה שלו

רון ארטסט כבר הוכיח את עצמו כאחד השחקנים החמומים באנ.בי.איי, והשעייה מהליגה לעונה כמעט שלמה הוכיחה את זה מצויין. אולי זו הסיבה לכך ששחקנים שהוא שומר עליהם מנסים להתגרות בו, במטרה לחמם אותו ולהוציא אותו מהמשחק. המאבק בין ארטסט לטרבור אריזה היה אחד המוקדים במשחק בו ניצחו הלייקרס את הרוקטס 102:103 אחרי הארכה. ארטסט נתן יופי של שמירה על אריזה, שהגיע מהלייקרס כדי להחליף אותו השנה ביוסטון. בשלב מסויים, לשמירה הרגילה התווספו יותר מדי דחיפות ומרפקים, שהובילו לעבירה טכנית לשני השחקנים. בסיום המשחק, ארטסט הודה שהיה קרוב מאוד לקחת את העימות עם אריזה למקום לא ספורטיבי.

"כולם יודעים שאם מישהו ייכה אותי, אני אגיב. אם אתה נותן מרפק לרון ארטסט, האם אתה יודע אם מי התעסקת?", העיד על עצמו ארטסט השנוי במחלוקת והוסיף: "קיבלתי ממנו שלושה מרפקים, זה פשוט לא הוגן. אני לא רוצה לריב, ממש אין לי חשק לזה. אני פשוט נכנע, לא אריב יותר. תוכלו לתת לי מרפקים, להרביץ לי, להפוך אותי לשק חבטות ואני לא אגיב יותר - אני עייף מזה".

בבוסטון דווקא היו יותר רגועים, וזאת למרות שהסלטיקס היו קרובים מאוד להפסדם הראשון העונה, ודווקא מול מינסוטה החלשה. בסופו של דבר הם ניצחו 90:92, והמאמן דוק ריברס התפנה להסברים: "לא התרגשנו יותר מדי ולא התייאשנו מהיכולת הנוראית שהייתה לנו לאורך כל המשחק. אני חושב שזה טוב, זה שאף אחד לא נכנס לפאניקה מלמד על נסיון של השחקנים". אקס מינסוטה קווין גארנט היה אחד הגורמים העיקריים לשליטה של הסלטיקס במאני טיים, ונראה שבסך הכל כבר אין לו רגשות מיוחדים כשהוא משחק נגד הוולבס. "קל לי להגיע לכאן ולהתרכז כי אף אחד מהחברים הישנים שלי כבר לא נמצא כאן", אמר גארנט.

  • עוד באותו נושא:
  • רון ארטסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully