וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלי להמשיך

שחר פאר המשיכה בטורניר באלי במומנטום נגד ריבריקובה, וניצחה אותה 1:6, 6:7 בדרך למפגש עם ברטולי על חצי הגמר

אחרי שנעצרה רק בחצי הגמר בטורניר לוקסמבורג, שחר פאר מנסה לשחזר את ההישג בתחרות האחרונה של השנה בבאלי, אליה התברגה למרות הכל, והשיגה ניצחון ראשון בתחרות. הישראלית, המדורגת 31 בעולם, פגשה את מגדלנה ריבריקובה, שהפסידה אתמול (רביעי) למריון ברטולי בבית המשולש שלהן, וניצחה אותה 1:6, 6:7.

כעת הקרב על המקום בחצי הגמר יעמוד בין פאר לברטולי, שהבטיחו ניצחון כל אחת. במערכה הראשונה פאר השיגה שתי שבירות מול הסלובקית, המדורגת 46 בעולם, וניצחה בקלות 1:6 תוך שהיא מנצלת אחוזי הגשה גבוהים (74 אחוז). במערכה השנייה השתיים הרבו לטעות בהגשות, פאר כבר הובילה 1:4, אבל ריבריקובה הצליחה לצאת מהקבר, לקחה ארבעה משחקונים רצופים ועלתה ל-4:5. פאר חזרה ל-5:5 ומשם המערכה הלכה לשובר שוויון, בו שלטה פאר ללא עוררין וניצחה 4:7 לפני המשחק השלישי בבית.

בבית ד' ארוואן רזאיי ניצחה את מלינדה צ'ינק ההונגריה 3:6, 5:7 במשחק שנמשך שעה וחצי. רזאיי, שהשלימה ניצחון שני אחרי שאתמול גברה על סאבין ליזיקי, העפילה לחצי הגמר. בבית ב' מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז גברה על אגנס שבאיי 6:4, 4:6, 0:6 ותעפיל לחצי הגמר אם תנצח במשחק המכריע את סמנטה סטוסור, שניצחה אף היא את שבאיי אתמול.

הראל לוי עלה היום לרבע גמר טורניר הצ'לנג'ר בצ'ונצ'און שבקוריאה (על סך פרסים של 100 אלף דולר). לוי גבר בסיבוב השני על פאבול צ'רבאנק הסלובקי (254 בעולם) 4:6, 2:6. בסיבוב הבא הוא יתמודד נגד טוביאס קאמקה הגרמני (244 בעולם).

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully