וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך ליום אחד

אחרי הניצחון על ממפיס, חזרה סקרמנטו להפסיד ונכנעה 113:105 לאטלנטה. כספי שיחק 14 דקות וקלע 5 נקודות

סקרמנטו קינגס, ובמיוחד עמרי כספי, לא הצליחו ליצור המשכיות למשחק הבכורה שלהם העונה במגרשם הביתי, בו ניצחו את ממפיס. הבוקר (חמישי) אירחו הקינגס במשחק הבית השני שלהם את אטלנטה הוקס, והפסידו 113:105. עמרי כספי לא פתח בחמישייה, ושיחק בסך הכל 14:55 דק'. הוא סיים הפעם עם חמש נקודות (2 מ-5 מהשדה, 1 מ-2 מהעונשין). בצד השני, ג'ו ג'ונסון וג'מאל קרופורד קלעו 26 נקודות כל אחד והיו גדולים על הקינגס.

"אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאם לא הייתי חושב שהם טובים, לא הייתי מאוכזב", אמר פול ווסטפאל, מאמן הקינגס בסיום. ניסינו לשטוף את הפרקט, לתקוף ולקחת כל דבר שאנחנו יכולים להתבסס עליו, אבל הם הגנו. הבעיה שלנו הייתה ברבע האחרון, שבו לא הצלחנו לעצור אותם".

קווין מרטין, שקלע 29 נקודות והוריד 11 ריבאונדים, אמר בסיום: "היינו צריכים לתת לכדור לזוז והיו לנו את ההזדמנויות בסיום, אבל החמצנו את זה".

מרטין ותומפסון הובילו את קלעי הקינגס

אפרופו המשכיות, דווקא פתיחת המשחק נראתה מצויין עבור המארחים, שעלו ליתרון 0:7. לקראת סופו של אותו רבע, ההוקס כבר הובילו בארבע נקודות. כספי השיג את הסל הראשון שלו שתי דקות בתוך הרבע השני, כשאסיסט של טייריק אוואנס שלח אותו לליי-אפ בדרך לשוויון 30:30.

המשחק המשיך להיות צמוד, אבל ההוקס הובילו גם במחצית, הפעם 55:56 אחרי שלשה של מרווין וויליאמס. גם הרבע השלישי נראה מבטיח עבור הקינגס, כשג'ייסון תומפסון ובנו אורדיך (שתי שלשות רצופות) העלו אותם ליתרון 79:87.

ג'מאל קרופורד שבר את המומנטום שלהם כשצימק למינוס 4 בסוף הרבע. דקה וחצי בתוך הרבע האחרון כספי קלע את סל השדה השני שלו במשחק, וגם הרוויח בדרך עבירה כדי להעלות את הקינגס ל-88:92 אחרי מהלך של שלוש נקודות - זה היה היתרון האחרון שלהם במשחק. ההוקס הגיבו בריצת 0:7, ומכאן והלאה לא שמטו את היתרון שלהם עד לסיום.

פרט לקרופורד וג'ונסון, ג'וש סמית קלע 14 לאטלנטה, כאשר מייק ביבי ומרווין וויליאמס הוסיפו 13 כל אחד. מרטין כאמור הוביל את הקינגס עם 29 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ייסון תומפסון הוסיף 22 נקודות ו-12 ריבאונדים וטייריק אוואנס סיים עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully