וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מסינה היה גדול על אוברדוביץ'

ריאל מדריד נעזרה במשחק קבוצתי מוצלח כדי להכניע את פנאתינייקוס 70:80. ויטוריה גברה 76:82 על לובליאנה

איך שלא נסתכל על זה, היורוליג מתחילה לקבל צורה ובהשלמת המחזור השלישי של שלב הבתים, אפשר לקבל טעימה קטנה ממה שאולי נראה גם בשלבים המתקדמים של הקמפיין. משחקי הערב (חמישי) נפתחו עם הניצחון של ברצלונה 70:77 בקובנה מול ז'לגיריס.

הקרב הגדול של הערב הפגיש את ריאל מדריד, שפתחה את העונה בצורה מהוססת, עם אלופת אירופה, פנאתינייקוס, בקרב בין שני המאמנים הגדולים באירופה - אטורה מסינה וז'לימיר אוברדוביץ'. בסיום, חגגו הבלאנקוס עם 70:80 גדול, והנחילו לאלופת אירופה ויוון הפסד ראשון העונה.

בבית ג' של מכבי ת"א וצסק"א מוסקבה ניצחה קאחה ויטוריה 76:82 קשה את לובליאנה, כשליאור אליהו שיחק שלוש דקות בלבד. בבית ב', מלאגה שמרה על 100 אחוזי הצלחה ביורוליג, אחרי ניצחון מרשים נוסף, 88:93 על אפס פילזן לאחר הארכה. פרטיזן מצאה ניצחון בכורה מול אורלאן החלשה, 71:78.

בית א'

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה 77:70

ללא חואן קרלוס נבארו וג'יאנלוקה באזילה הגיעה ברצלונה לקובנה במטרה לשמור על מאזן נקי מהפסדים, ולמרות פייט מרשים של המקומיים נותרה מושלמת גם אחרי המחזור השלישי. הקבוצה המוכשרת של צ'אבי פאסקוול לא הצליחה לנער מעליה את הירוקים העיקשים בפתיחה, ובמחצית הוליכה בארסה רק 38:41, אבל אז פיט מיקאל נכנס לעניינים.

מיקאל, שהפגיז 26 נקודות נגד פנרבחצ'ה במחזור הקודם, היה המוציא העיקרי לפועל פעם נוספת בהיעדרו של נבארו, ועזר לקטלאנים לברוח ברבע השלישי ולהשאיר את ז'לגיריס רק עם המחמאות. מיקאל סיים עם 22 נקודות למנצחים, טרנס מוריס עזר לו עם 13 נקודות, ויאקה לאקוביץ' שחזר לסגל תרם 11. ריקי רוביו סיים עם שמונה נקודות, שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

בית ב'

מלאגה - אפס פילזן 88:93 (אחרי הארכה)


למרות ההצלחה המסחררת עד עכשיו ביורוליג, במלאגה סובלים מצרות קשות בליגה. הקבוצה הספרדית פתחה את העונה בליגה שלה עם חמישה הפסדים ועדיין מחפשת ניצחון ראשון, אבל דווקא ביורוליג השחקנים של אאיטו רנסס נראים טוב מאוד, ונראו טוב גם הערב.אחרי הניצחון משכנע בשבוע שעבר על אולימפיאקוס, וללא גיורגוס פרינטזיס, הציגה הקבוצה הספרדית משחק מצוין נוסף, והפעם הכניעה את האלופה הטורקית הנוצצת והמאכזבת.

על אף הניצחון המרשים על ריטאס וילנה בשבוע שעבר, חזרה הערב קבוצת הפאר הטורקית להציג משחק מאכזב. המשחק הלך צמוד לכל אורכו, ודקה לסיום נקודות של ארסלן קבעו 73:73, ושלחו את המשחק להארכה. בחמש הדקות הבאות קיבלנו כדורסל פתוח ומשוגע, והתוצאה בהארכה היתה 15:20 חסרת תקדים למלאגה, שרצה כל הדרך לניצחון הגדול. נקווה שזה יעזור לה להיכנס לעניינים גם בליגה הספרדית. טקוואן קוק הוביל 5 שחקנים במלאגה בספרות כפולות עם 17, כשג'ואל פרילנד הוסיף 15. גם בפילזן 5 שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, אותם הוביל בוטסי ת'ורנטון עם 19, כשקאיה פקר הוסיף 17 שלא הספיקו.

פרטיזן בלגרד - אורלאן 71:77

שתי הקבוצות שפתחו את העונה ביורוליג עם שני הפסדים נאבקו על ניצחון ראשון ונלחמו בעיקר מול תחילת העונה המאכזבת שלהן. בסופו של דבר, הסרבים המוכשרים נעזרו ב-62 אחוז ל-2 נקודות בדרך לניצחון הראשון שלהם העונה. אלכסנדר מריץ' הוביל את המנצחים עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, בעוד בו מקאלב הוסיף 15 ודושאן קצ'מאן 14. ג'סטין דולמן הוביל את המפסידים עם 16.

בית ג'

לובליאנה - קאחה ויטוריה 82:76

אחרי שנחלו הפסד בכורה בליגה הספרדית בשבת בולנסיה חזרו הבאסקים לעצמם ביורוליג, עם ניצחון חוץ לא פשוט בסלובניה. הקבוצה של דושאן איבנוביץ' נטלה את היוזמה כבר בפתיחה הודות ליכולת מצוינת של מרסליניו הוארטס.

לובליאנה התקשתה לעמוד בקצב וירדה למחצית בפיגור 43:32, לפני שהסתערות מחודשת של מאט וולש ברבע השלישי הפכה את העסק לצמוד, אבל טיאגו ספליטר דאג למנוע מהפך והקאמבק נבלם. הוארטס סיים עם 21 אצל המנצחים, בראד אולסון הוסיף 12 וליאור אליהו לא קלע ורשם שני ריבאונדים בשלוש וחצי דקות משחק. וולש קלע 27 למפסידים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בית ד'

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 70:80

איתות ראשון לציפיות הרבות שתלו ממנה בתחילת העונה נתנה ריאל מדריד בשבוע שעבר. אחרי ההפסד הבלתי ברור לחימקי ברוסיה, הגיעו שחקניו של אטורה מסינה להתמודדות נגד סופוט וניצחו ב-22 הפרש בדרך לניצחון ראשון. והפעם, מול יריבה חזקה בהרבה בדמות אלופת אירופה, שוב הראו שחקניו של אטורה מסינה שהפעם, הפעם ריאל מדריד היא קבוצת עלית - לא רק בכדורגל.

אחרי רבע ראשון מוצלח של פנאתינייקוס, בניצוחו של מילנקו טפיץ', הובילה האלופה המכהנת 12:21. אלא שאז הגיע המהפך, כשרבע שני מצוין של סרחיו יול ודריוש לברינוביץ' הריץ את הבלאנקוס קדימה, בדרך ליתרון 29:34 במחצית. ריאל שמרה על היתרון גם בעשר הדקות הבאות, ואף הגדילה אותו, כשגם רימאס קאוקינאס נכנס לחגיגה על מנת לעזור לספרדים לשמור על הפער עד הסיום. ניקולה פקוביץ' ניסה להחזיר את פאו למשחק כמעט לבדו, אך זה לא הספיק. קאוקינאס הוביל בסופו של דבר את ריאל עם 17 נקודות, כשלברינוביץ' הוסיף 15 ויול 12. 22 של פקוביץ' ו-16 של דרו ניקולאס מהעבר השני לא עזרו לירוקים של אובדרוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully