וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסר איום השבתת הליגה הלאומית

4.11.2009 / 17:35

ארגון השחקנים ואיגוד הכדורסל הגיעו לסיכום לפיו "חוק הצעירים" יאכף העונה, ולפני העונה הבאה ייערך דיון לגביו

לפני כשלושה שבועות הכריז ארגון שחקני הכדורסל על סכסוך עבודה בעקבות "חוק הצעירים" שהוכרז בליגה הלאומית והארצית, בטענה שלא התייעצו עם אנשי הארגון לפני שהחוק יצא לדרך וושהוא פוגע בשחקנים הותיקים. היום (רביעי) סיכמו אנשי הארגון ואנשי איגוד הכדורסל על הפסקת סכסוך העבודה והמשך הפעלת חוק הצעירים עד לסוף העונה הקרובה ולאחר מכן יוחלט האם יימשך גם לעונות הבאות.

על פי ההודעה הרשמית שהוציא איגוד הכדורסל: "במהלך עונת הכדורסל 2009/2010, ייושמו 'תקנות הצעירים' בהתאם להחלטת הנהלת איגוד הכדורסל. הפעלת 'תקנות הצעירים' במהלך העונה הקרובה הינו מהלך שינוסה, כפי שהוחלט בוועדה המקצועית, וייבחן במהלך העונה הקרובה. קודם לדיון במוסדות האיגוד, תתקיים היוועצות עם ארגון השחקנים כמו גם עם יושבי ראש הקבוצות ומאמנים, במהלכה יוכלו להשמיע הצדדים את עמדתם עוד במהלך המחצית השנייה של העונה".

"איגוד הכדורסל וארגון השחקנים רואים עין בעין את סוגיית קידום השחקן הישראלי וכי ראוי שסוגיה זו תידון בהיבט רחב יותר של מספר השחקנים הזרים שישחקו בליגת העל ובליגה הלאומית. לדעת הצדדים, לסוגיה זו השלכות מהותיות על קידום השחקן הישראלי", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully