וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: צעירי תורגל בהרכב

4.11.2009 / 15:13

הזהובים מתכוננים למשחק מול רעננה, ליניץ' החולה בספק, צעירי עשוי לפתוח לצד ראדי, לירן כהן תורגל באגף. השכונה כבר מוכנה

שחקני בני יהודה ערכו הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת משחק הבית בשבת מול הפועל רעננה, שייערך במגרש המיתולוגי בשכונת התקווה. האימון עצמו נערך במתקן האימונים של קרית שלום עקב שזרוע החורף שעובר המשטח בשכונה.

מהאימון הבוקר נעדר הקשר הקרואטי סיניסיה ליניץ' החולה והוא בספק לשבת. מי שחזר לאימונים הוא הבלם דין מורי, שקיבל אתמול יום מנוחה כדי להוריד ממנו עומס לקראת שבת. הקפטן אסי בלדוט השלים גם היום אימון מלא והוא עשוי להיות בסגל למשחק, אך יחד עם זאת בלדוט לא מתוכנן לפתוח בהרכב ואם הוא יהיה בסגל הוא יפתח את המשחק על הספסל.

המאמן גיא לוזון תירגל היום את הקשר לירוי צעירי בהרכב הפותח לצדו של מהראן ראדי בקישור האחורי. צעירי, שהצטיין במשחק התיקו מול עכו בשבת שעברה ואף כבש את שער השוויון לזכות הזהובים, צפוי לפתוח לראשונה בהרכב זה זמן רב. גם הקשר לירן כהן קיבל היום את גופיית ההרכב ותורגל באגף שמאל בקישור. "אם לא תשחקו מהר ולא תהיו אגרסיביים, לא תצליחו להוציא את הנקודות גם מול רעננה", אמר המאמן לוזון לשחקניו בפתיחת האימון. התרגול הטקטי הסתיים במשחקון פנימי שבסיומו כבש המגן עוז ראלי שער מרהיב במספרת לחיבורים.

בגלל תקלה טכנית אמש במשרד הכרטיסים "לאן", החלה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק רק הבוקר, כאשר 600 כרטיסים כבר נחטפו ונותרו רק עוד 1,000 למכירה, שממשיכה גם היום בקיוסק "כתום" הצמוד למגרש בשכונת התקווה.

בבני יהודה מאמינים שכל הכרטיסים יימכרו לכל המאוחר עד מחר והקופות לא תיפתחנה בשבת. כזכור, בישיבת היערכות מוקדמת אישרה המשטרה להנהלת הקבוצה להכניס 3,000 צופים בלבד לאיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully