וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי חדד: "מכבי ת"א מועדון לא מסודר"

4.11.2009 / 16:30

הקשר היהודי-צרפתי מעלה זכרונות: "האיצטדיונים מלאים והיו לי רגעים מדהימים, אבל המועדון לחוץ ולא יציב". ייני יירד לספסל?

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) אימון לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה באצטדיון רמת גן. כל השחקנים נטלו חלק באימון, כולל הקשר תמיר כחלון שהשלים אימון מלא ונראה כי הוא מתאושש מהפציעה במפשעה. עדין לא ברור אם כחלון יהיה בסגל, והדבר ייקבע רק אחרי שני האימונים הנוספים שנותרו לצהובים עד שבת.

המאמן אבי נמני לא תרגל היום את ההרכב, ונכון לעכשיו לא ניתן לדעת מהם השינויים המתוכננים ב-11 שיפתחו. בסיום האימון נשאר עוזר המאמן איציק עובדיה לתרגול טקטי עם ליאור ז'אן וגיז'רמו ישראלביץ', מה שמרמז על כך ששרן ייני צפוי לאבד את מקומו, לראשונה מתחילת העונה.

הנהלת הקבוצה הוציאה למכירה למשחק כרטיסים מוזלים לשערים 11-12. מחירי הכרטיסים ליציע המזרחי יעמדו על 60 שקל למבוגר ו-30 שקל לנוער וחיילים. במועדון מקווים כי למרות ההפסד בדרבי ובעקבות הוזלת מחירי הכרטיסים, יגיעו אוהדי הקבוצה לתמוך בשחקנים בשבת. נציגי האוהדים ביקשו להודות להנהלת הקבוצה על המחווה והורדת המחירים, והבטיחו כי יעשו הכל כדי לעודד את השחקנים גם בתקופה הפחות טובה ולמרות ההפסד הכואב השבוע בדרבי.

זכרונותיו של רודי חדד

זוכרים את רודי חדד? מסתבר שהוא לא שכח את ישראל. הקשר היהודי-צרפתי שבילה במשך שנה וחצי בישראל ושיחק במדי מכבי תל אביב, משחק בשאטורו הצרפתית והיום (רביעי) העניק ראיון לאתר 'plantepsg' וסיפר על התקופה הישראלית בחייו.

"החיים בישראל היו טובים עבורי כי הייתה לי משפחה שם והתאקלמתי בצורה טובה, הצרה מבחינתי הייתה שעזבתי את צרפת", הודה חדד. "זו הייתה החלטה קשה מבחינה מקצועית ולא האמנתי שאגיע למצב כזה בקריירה שלי, אבל רציתי להחזיר את החיוך. איבדתי לפני כן את התשוקה למשחק".

חדד התייחס לקבלת הפנים בישראל: "זכיתי לקבלת פנים חמה, אבל ההתאקלמות דרשה מאמץ כי לא ידעתי את השפה ולא הייתי רגיל לשחק בחום של 40 מעלות. ברחובות כולם דיברו על כדורגל והאיצטדיונים היו מלאים וגועשים. חוויתי במכבי רגעים מדהימים, כולל השתתפות בגביע אירופי, אבל היו גם חסרונות. בתקופה הקצרה שלי התחלפו ארבעה מאמנים ושלושה נשיאים שמעידים עד כמה המועדון לא יציב ולא מסודר. מבחינת סיקור תקשורתי, זה הזכיר לי את הלחץ סביב פריס סן ז'רמן".

לגבי חזרתו לצרפת בינואר האחרון, אמר חדד: "אחרי שנה וחצי החלטתי לשוב לצרפת כדי לא להיעלם מהתודעה. מלכתחילה לא התכוונתי להעביר קריירה שלמה בישראל, אם כי יש לי אזרחות אותה קיבלתי בעיקר כשירות למכבי תל אביב שפינתה כך מקום לזר נוסף. עם האזרחות, אני רשאי לשחק בנבחרת ישראל ואשמח לעשות זאת במידה שירצו בי, למרות שעד עכשיו לא נעשתה פניה כזו".

עדכון ראשון: 14:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully