וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: בבית זה הולך לו הרבה יותר קל

רוג'ר פדרר דהר לרבע הגמר בטורניר הביתי נגד ספי 3:6, 3:6. צונגה נאלץ לפרוש מטורניר ולנסיה. רם וארליך הודחו בבאזל

רגע לפני שהעונה המתישה מסתיימת, טורניר ולנסיה בספרד השלים אחרי שלושה ימי משחקים את הסיבוב הראשון שלו, סיבוב שג'ו וילפרד צונגה לא הצליח לשרוד ופרש. הצרפתי פגש את מיכאל יוז'ני ואחרי שבכל שני המפגשים שלו עם הרוסי הוא ניצח, הפעם זה נגמר אחרת. צונגה אמנם ניצח 6:7 במערכה הראשונה, אבל הפסיד 6:0 בשנייה ובמצב של 0:3 ליוז'ני בשלישית, הוא הרים ידיים בגלל פציעה ביד ונתן איתות נוסף לעומס המתגבר על הטניסאים בסבב. גם גאל מונפיס בחוץ אחרי הפסד 6:2, 7:5 לגיז'רמו גרסיה-לופז, המדורג 47 בעולם.

צרפתי אחר, ז'יל סימון, שמדורג חמישי בטורניר, העפיל כבר לסיבוב השלישי אחרי ניצחון על תומאס ברדיך. סימון, שמדורג 12 בעולם, ניצח 4:6 את המערכה הראשונה, יריבו (19 בעולם) חזר עם 4:6, אך במערכה המכרעת הצרפתי נתן פייט ובזכות שבירה אחת הבטיח את הניצחון עם 3:6. פרננדו ורדאסקו ניצל פרישה של אוסקר הרננדז במצב של 1:6, 1:0 ועלה לסיבוב השלישי. עוד בסיבוב הראשון: פליסיאנו לופז ניצח 5:7, 3:6 את אלברטו מרטין, ינקו טיפסרביץ' גבר על ויקטור האנסקו 4:6, 3:6.

בטורניר באזל רוג'ר פדרר עושה רושם שמתאמץ פחות ופחות ממשחק למשחק. אחרי שהשוויצרי ניצח שלשום 3:6, 4:6 את אולבייה רוחוס, הפעם זה היה יותר קל עם 3:6, 3:6 על אנדראס ספי, המדורג 51 בעולם בדרך לשש משש במפגשים בין השניים. ראדק סטפאנק חיקה את השוויצרי בדרך לרבע הגמר, אבל נאלץ לעבוד יותר קשה מול פלורן סרה, אותו ניצח 6:3, 6:7, 6:7.

מלבד השניים, זה היום השלישי שמשוחק הסיבוב הראשון, כאשר ג'יימס בלייק נאלץ להיפרד מהתחרות כבר בשלב הזה. האמריקאי פגש את ג'רמי שארדי, נכנע בשובר שוויון במערכה הראשונה 7:4, ניצח בשנייה, גם כן מערכה שהגיעה לשובר שוויון 8:10, אך במערכה השלישית שארדי, המדורג 41 בעולם, סיים כשידו על העליונה עם 4:6.

רישאר גאסקה ניצח במשחק צמוד את הוראקיו זבאלוס הארגנטינאי 6:7, 4:6. מארין סיליץ' דהר לסיבוב השני בזכות 4:6, 4:6 על פיליפ פצ'נר. סטניסלאס ואווינקה ניצל את העידוד המקומי כדי להתגבר על איבן ליוביצ'יץ' 7:6, 3:6, 4:6.

* שיתוף הפעולה בין אנדי רם ויוני ארליך ממשיך לספק עניין, אבל השניים הודחו כבר בסיבוב הראשון בטורניר הזוגות בבאזל. רם וארליך פגשו את לוקאס דלוהי ופיליפ קולשרייבר, הפסידו 6:2 במערכה הראשונה, ניצחו 3:6 בשנייה ובסופר טיי ברייק הפסידו 11:9.

באלי: ברטולי וסטוסור פתחו ברגל ימין

טורניר האלופות בבאלי (סך פרסים 600 אלך דולר), בו משתתפות 12 שחקניות שהצטיינו השנה בסבב, יצא היום (רביעי) לדרך. בתחרות יש ארבעה בתים, כשבית א' כולל את שחר פאר יחד עם מריון ברטולי הצרפתיה (12 בעולם) ומגדלנה ריבריקובה הסלובקית (46 בעולם). במשחק הראשון שנערך היום בבית ניצחה ברטולי את יריבתה הסלובקית 4:6, 4:6. מחר, יום חמישי, תפגוש פאר את ריבריקובה.

בבית ב' המדורגת שנייה בטורניר, סמנטה סטוסור, נאלצה להזיע שלוש מערכות נגד אגנס שבאיי ההונגריה, אבל ניצחה 2:6, 6:3, 1:6. הבלגית ינינה וויקמאייר השיגה ניצחון במסגרת בית ג', לאחר שגברה על היפנית הוותיקה קימיקו דאטה קרום 6:7 (5:7), 3:6. בבית ד' השיגה הצרפתיה ארוואני רזאי ניצחון על הגרמניה סאבין ליזיקי בתוצאה 6:1, 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully