וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלואן: "ברור שלא יכולנו לעשות משהו"

נוביצקי הפציץ 29 נק' ברבע הרביעי בניצחון על הג'אז, והימם את מאמן יוטה: "הוא היה סנסציוני". גודן פלט הערות הומופוביות

ב-24 במארס 1984 מארק אגואייר הפציץ 24 נקודות ברבע אחד במדי דאלאס, ועשה צחוק מהגנתה של דנבר. הלילה (בין שלישי ורביעי), בדאלאס, האוהדים של המאבריקס לא זכרו את האנקדוטה הזאת. מי בכלל זוכר מה קרה לפני 25 שנה, כשעל הפרקט השחקנים נראים רע מאוד נגד יוטה. ברבע השלישי המאבס קלעו רק 17 וספגו 30, ונראו בדרך להפסד ליגה באמריקאן ארליינס ארינה. ואז זה קרה. בפיגור 72:56, כשעל הלוח 9:51 דקות לסיום, דירק נוביצקי פתח את הנצרה עם שלשה, ולא עצר עד שקלע 29 (!) נקודות עד לסיום. הגרמני סיים עם 40 נקודות (12 מ-22 מהשדה, 15 מ-16 מהעונשין) ו-11 ריבאונדים, ודאלאס ניצחה 85:96.

"זה היה משחק מכוער", אמר נוביצקי, שפחות התלהב משיא המועדון ששבר, ויותר התרכז בדרך בה שיחקה דאלאס. "לא הצלחנו לעשות כלום שלושה רבעים, היינו אטיים, חיפשנו ניצוץ בהתקפה ואני הצלחתי לעשות את זה". כששחקני דאלאס ראו שנוביצקי ב"זון", הם לא חיפשו יותר מדי תחכום התקפי. "מסרנו לו כל הזמן את הכדור, והוא קלע, הוא היה בלתי ניתן לעצירה", אמר פורוורד המאבס שון מריון. שיא הנקודות לרבע רביעי ב-NBA שייך לווילט צ'מברליין, שקלע 31 נקודות עבור פילדלפיה נגד ניו יורק ניקס ב-2 במארס 1962. שיא נקודות לרבע כלשהו ב-NBA שייך ל"איש הקרח" ג'ורג' גרווין הגדול (9 באפריל 1978) וכרמלו אנטוני (10 בדצמבר 2008), שקלעו 33 נקודות.

"25 שנה אני בעסק, ראיתי הרבה דברים מדהימים", החמיא מאמן דאלאס ריק קרלייל, אך הוסיף, "למען האמת לא נראינו טוב". מאמן היריבה, ג'רי סלואן, לא התאמץ להסביר את ההפסד. "ברור שלא יכולנו לעשות משהו עם נוביצקי", אמר מאמן הג'אז, "הוא היה סנסציוני, הוא קלע כל זריקה מהשדה או מהקו, והכי חשוב, לקח את הכדור לסל".

דרו גודן לא שיחק הלילה במדי דאלאס, אבל שמו בכל זאת בכותרות. באתר OutSports.com דווח כי הפורוורד-סנטר של המאבריקס פלט הערות הומופוביות כלפי שני אוהדי לוס אנג'לס קליפרס. אחד האוהדים כלפיו כוונה ההערה לפי הדיווח, הוא כריס ווילד. לפי הדיווח, הבעלים של דאלאס מרק קיובן שלח מייל לווילד בו כתב כי הקבוצה תבוא חשבון עם גודן. "דאלאס מורנינג ניוז" פרסם כי הנהלת ה-NBA תחקור את התנהגותו של גודן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully